• 01
  • 03
  • 02
  • 04
  • 05
  • slides 6
  • slides 1
  • slides 8

Відбувся семінар для вчителів англійської мови

.

IMG 1

17 квітня Dinternal Education – ексклюзивний представник видавництва Pearson (Пірсон) в Україні – спільно із Закарпатським інститутом післядипломної педагогічної освіти провели методичний семінар для вчителів англійської мови „5 ways to develop life skills in the English primary classroom(Формування життєвої компетентності учнів початкової школи із застосуванням діяльнісного підходу на уроках англійської мови)”.

Відтепер школи перевірятимуть через аудит

.

Міністерством освіти затверджений Порядок проведення інституційного аудиту закладів загальної середньої освіти. Відповідний наказ, що був раніше підписаний міністром освіти Лілією Гриневич, вже набув чинності.

Конкурс для вчителів німецької мови у початковій школі "Покажи нам свій урок і ми відкриємо тобі Німеччину!"

.

Мета конкурсу – проілюструвати, як учителі проводять комунікативно- та діяльнісно-орієнтоване заняття з німецької мови для дітей та використовують на практиці концепцію "Нова українська школа" у початковій школі.

Про участь у євровікторинах від Представництва Європейського Союзу

.

euroЗа фінансування Представництва Європейського Союзу в Україні реалізується проект "Інформаційна підтримка молоді та мереж ЄС", виконавцем якої є громадська організація "Фундація "Відкрите суспільство". Партнерами проекту виступають Міністерство освіти і науки України та Міністерство молоді та спорту України. У рамках проекту розпочалася всеукраїнська вікторина з теми Європи, учасники якої зможуть перевірити свої знання про Європу.       

Інтерактивна лекція "Ефективна співпраця педагогів і батьків дітей із ООП у системі інклюзивної освіти"

.

lek 1

Інтерактивна лекція направлена на виявлення рівня осмислення педагогами значення спільної діяльності батьків і педагогів щодо розвитку дітей з особливими освітніми потребами. Усвідомлення значення соціальної адаптації батьківського контингенту.

Десять практичних порад, як налагодити співпрацю з батьками дитини з особливими освітніми потребами, як зробити з батьків справді партнерів

.

10-pravyl

НАДАВАЙТЕ ЧІТКУ ІНФОРМАЦІЮ, ЩО ВІДБУВАЄТЬСЯ В КЛАСІ

Зрозуміло, що тут йдеться не про дії інших дітей чи вчителя – ми всі пам’ятаємо про конфіденційність і професійну етику. Однак візьміть собі за правило регулярно надавати батькам інформацію про те, що їхня дитина зробила, що в неї/нього вдалось, а над чим ще треба попрацювати. Що саме зараз вивчають діти всього класу. Ця інформація допоможе батькам зрозуміти, над чим потрібно працювати вдома і як допомогти дитині стати більш успішною в класі.

Освітянський форум "Формування компетентностей на уроках біології в умовах переходу до Нової української школи"

.

Біологічний факультет Ужгородського національного університету спільно з Творчим об’єднанням «Соняшник» запрошують методистів районних (міських) методичних кабінетів (центрів), секторів освіти об’єднаних територіальних громад, керівників методичних об’єднань та вчителів біології закладів загальної середньої освіти області взяти участь в освітянському форумі «Формування компетентностей на уроках біології в умовах переходу до Нової української школи».

Вітаємо учасників третього туру всеукраїнського конкурсу „Учитель року – 2019”, який щойно завершився!!!

.

uch

За результатами відбіркового етапу третього туру Конкурсу троє педагогів від Закарпаття продовжували змагатися у фінальному етапі.
Найуспішніше виступила Якоб Оксана Михайлівна, учитель французької мови Сокирницької загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів з поглибленим вивченням французької мови Хустської районної ради Закарпатської області у номінації „Французька мова”, ставши лауреатом (ІІ місце) Конкурсу.
Дипломантами Конкурсу стали у номінації „Основи здоров’я” Опріш Аліна Іванівна, учитель предмета „Основи здоров’я” Мукачівського навчально-виховного комплексу „Загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад” № 11 Мукачівської міської ради Закарпатської області, та у номінації „Вчитель інклюзивного класу” Цімболинець Марина Арсенівна, учитель початкових класів Ужгородської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 20 – ліцею „Лідер” Ужгородської міської ради Закарпатської області.

"Кожна дитина може піти у найближчу школу", - МОН

.

Лист МОН № 1/9-227 від 05.04.19 року "Щодо прийому дітей до перших класів у 2019 році"

Кожна дитина може піти в школу, найближчу до її місця проживання, закріплену за цією територією. Про це повідомив перший заступник міністра освіти Павло Хобзей.
За його словами, зарахування дитини до першого класу має відбуватись без проведення тестування, співбесід чи інших випробувань.
«Для першочергового зарахування треба тільки підтвердити місце проживання одним з документів. Їх перелік ми закріпили в Постанові КМУ № 684 «Про затвердження Порядку ведення обліку дітей дошкільного, шкільного віку та учнів». Але вже зараз маємо звернення батьків, що для підтвердження місця проживання школи вимагають виключно відповідну реєстрацію. Хочу наголосити, що це неприпустиме обмеження прав дитини на першочергове зарахування», – повідомив Хобзей.

Роз'яснення ТУТ