"Інновації тіловиховання 2.0"

.

зображення viber 2021-09-07 09-17-59-3086 вересня у м. Києві відбулася міжнародна онлайн конференція "Інновації тіловиховання 2.0", організована міжнародним благодійним фондом Parimatch
Foundation. Основні теми, які прозвучали під час заходу:
- тенденції та протиріччя культури фізичного розвитку та освіти сучасності;
- дослідження та технології інклюзивної освітньої практики;
- професійний профіль педагога фізичної культури, моделі підготовки та програми навчання і розвитку.
Серез спікерів на конференцію запрошено Воротинцеву О.О., завідувача ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Закарпатського інституту
післядипломної освіти та національного тренера з інклюзивної освіти.
Переглянути онлайн трансляцію ТУТ
Переглянути презентацію ТУТ

Про акценти НУШ

.

inoz13 вересня проведено вебінар для вчителів іноземних мов області з питань викладання предмета у 2021/2022 навчальному році. До віртуальної зустрічі приєдналося 285 педагогів, а також методичні об’єднання вчителів різних закладів загальної середньої освіти. Такий інтерес до заходу демонструє зацікавленість фахівців та вболівання за іншомовну освіту.
У ході зустрічі обговорено важливі питання і розставлено акценти у таких стратегічних документах, як методичні рекомендації для початкової та базової школи, а також для 4 пілотних шкіл, що працюють за стандартами НУШ.

Про школу майстерності "Педагогічний стартап" за результатами всеукраїнського конкурсу "Учитель року - 2021"

.

1Із метою популяризації досвіду учасників третього туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2021» ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти" в партнерстві з видавництвом «Ранок» проводить всеукраїнську школу майстерності «Педагогічний стартап».
Заходи школи відбуватимуться в дистанційному форматі 07, 09, 14, 16, 21 та 23 вересня, початок – о 15:00. Педагогічні працівники, які зареєструються для участі в школі (режим доступу https://cutt.ly/8Q8iAnf), отримують відповідний сертифікат.
Детальну інформацію можна знайти на сайті ІМЗО або за покликанням https://www.facebook.com/events/1476709132692439/permalink/1476709179359101/

Нові підходи до викладання предметів художньо-естетичних дисциплін та предметів духовно-морального спрямування

.

Image-126-27 серпня та 02 вересня проводилися вебінари щодо організації освітнього процесу та викладання художньо-естетичних дисциплін, предметів духовно-морального спрямування в закладах освіти у 2021/2022 н.р.
На вебінарі вчителів з художньо-естетичних дисциплін Жабляк Марія Дмитрівна, методист кабінету координаційно-методичної діяльності звернула увагу на те, що Нова українська школа приділяє значну увагу розвитку творчості (креативності) та емоційного інтелекту – наскрізних умінь особистості, необхідних їй упродовж життя (за висновками світових експертів) та визначених Законом України „Про освіту” (стаття 12), якостей, що активно розвиваються у процесі таких видів мистецької діяльності як спів, малювання, гра на дитячих музичних інструментах, імпровізація, інсценізація, активне сприймання творів мистецтва для розуміння їх впливу на людину.

До відома педагогічної спільноти Закарпатської області!

.

monПовідомляємо, що ЛІЦЕНЗІЯ НА ПРОВАДЖЕННЯ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Закарпатським інститутом післядипломної педагогічної освіти є БЕЗСТРОКОВОЮ та внесена до ЛІЦЕНЗІЙНОГО РЕЄСТРУ СУБ’ЄКТІВ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У СФЕРІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ (https://mon.gov.ua/.../vidomosti-pro-pravo-zdijsnennya...).
Ознайомитися зі змістом ліцензії можна за покликанням http://zakinppo.org.ua/.../325-ustanovchi.../4544-licenzija
 
scrin

Виноградівці навчаються

.

1630586820646Нещодавно на базі Виноградівської ЗОШ І-ІІІ ст. №8 відбувся семінар-практикум „Співпраця асистента вчителя з учителем. Створення індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами” для вчителів та асистентів учителів, за участі завідувачки ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти Воротинцевої Олени Олександрівни. 
На семінарі розглядалися такі питання:
- обов’язки та документація вчителя (асистента вчителя);
- адаптація та модифікація навчальних програм;
- робота в АС системі (написання ІПР).

"Людина народжується, щоб залишити слід по собі вічний"

.

СУХОМЛІ Йому це вдалося... Василь Олександрович Сухомлинський – дуже авторитетна постать у царині педагогіки, на чию думку спираються тисячі викладачів і сьогодні. Його „Сто порад учителеві”, що вперше видані в 1967 році, можна легко адаптувати до вимог сучасності.
Ім’я Василя Олександровича Сухомлинського стоїть поряд з видатними педагогами світу. Він вклав неоціненний внесок в історію української педагогіки, школи. І зараз ми можемо використовувати його геніальні доробки, адже як сказав Шалва Амонашвілі: „Країна, в якої є такий син, не буде шукати педагогіку десь в інших місцях”.