knopka-300x84

Увага! Початок роботи курсів підвищення кваліфікації 18.02 о 10.00!

09 2

 

Творчий портрет учителя

.

tvorchyportret1

На сучасному етапі розвитку галузь освіти переживає чимало трансформацій, зумовлених як внутрішніми, так і зовнішніми чинниками. Головним реалізатором цілей і завдань освіти залишається учитель, а відтак модернізація освіти вимагає безперервного підвищення професійного розвитку особистості педагога. За таких умов необхідною ланкою переходу від теорії до практики є діяльність районного методичного кабінету, що передбачає створення єдиної системи роботи з кадрами (неперервна додаткова освіта вчителя, вчасне ознайомлення та апробація інновацій, атестація педагогічних працівників), оскільки саме вона дозволяє вчителю зосередитися на педагогічній діяльності і взаємодії з учнем.
У лютому на Мукачівщині методистами РМК на чолі із Г.І. Диганич, завідувачем РМК, проведено місячник методичної роботи «Підвищення компетентності вчителя – ключ до якісної освіти».

Творча скарбничка вчителів образотворчого мистецтва Великоберезнянщини

.

vber-obr1

Мистецтво – могутній засіб виховання, тому дуже важливо навчати дітей розуміти його, захоплюватися ним і висловлювати себе у творчості. Завдяки осягненню творів мистецтва діти проходять емоційну школу – виховання добрих почуттів, що може здійснити лише безкорислива любов педагога до учнів і предмета.

Зимові фантазії

.

Протягом лютого 2015 року районним методичним кабінетом Хустської РДА (завідувач Ю. Прокопів) проведено ІІ (районний) етап конкурсу „Зимові фантазії” у номінаціях „Снігові споруди” та „Новорічне диво власноруч”.

Із кольорового слова складається мова

.

У лютому на базі Копашнівського ДНЗ Хустського району відбулося засідання районного методичного об'єднання вихователів молодших та старших груп „Розвиток комунікативних здібностей дітей засобами зв’язного мовлення”.

Відбірково-тренувальні збори

.

На базі Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти продовжують свою роботу відбірково-тренувальні збори з метою поліпшення підготовки переможців ІІІ етапу до участі в ІV етапі Всеукраїнських олімпіад з російської мови і літератури, англійської мови, математики, астрономії, біології, хімії, економіки, угорської мови і літератури.

Від творчого вчителя – до розвитку творчого потенціалу учня

.

25 лютого 2015 року у стінах Хустського районного методичного кабінету (завідувач Юлія Прокопів) проведено семінар учителів хімії «Від творчого вчителя – до розвитку творчого потенціалу учня».

Проектування методики уроку історії в контексті оновлення змісту освіти

.

У час впровадження Нового державного стандарту та пошуку нових шляхів для вирішення різноманітних освітніх проблем формування предметних компетентностей на уроках суспільствознавчих дисциплін посідає чи не найперше місце. Ми спілкуємося в мережі Інтернет, використовуємо новітні засоби передачі інформації, але все ж таки обмін досвідом роботи – дієвий засіб для стимулювання самоосвітньої діяльності вчителів. Відкритий діалог, де педагоги готові поділитися власними напрацюваннями і почути думку іншого – це підтвердження бажання не зупинятися, іти далі, удосконалюватися.
Саме до такого висновку прийшли учасники районного семінару вчителів суспільнознавчих дисциплін, який відбувся на базі Волосянківської ЗОШ І-ІІІ ступенів.

Від методики до практики

.

hustmuz1

На сучасному етапі все більше уваги приділяється пошуку перспективних підходів до вирішення проблеми гуманізації процесу виховання, стимулювання пізнавальної активності учнів, накопиченню досвіду їхньої творчої діяльності. У реалізації цього складного процесу важлива роль належить мистецтву, що допомагає дітям глибше пізнати себе, свій внутрішній світ, спонукає до самовдосконалення. Саме тому виникає необхідність звернути увагу на пошук цікавих ідей, нових шляхів використання інноваційних технологій на уроках художньо-естетичного циклу.
Для зростання якісного рівня компетенції педагогів 18 лютого в районному методичному кабінеті відділу освіти Хустської РДА (завідувач Прокопів Ю.М.). проведено семінар «Упровадження в практику роботи вчителів художньо-естетичного циклу інноваційних форм та методів».
Методист Андьол О.Ю. ознайомила учасників з різновидами інноваційних технологій, їхніми концептуальними положеннями, особливостями змісту й методики; найбільш ефективними методами й прийомами роботи з учнями у процесі викладання художньо-естетичних дисциплін.

Школи отримують всі повноваження для проведення ДПА і, відповідно, більшу відповідальність

.

24 лютого 2015 року в Міністерстві освіти і науки України під головуванням Міністра освіти і науки Сергія Квіта та за участю заступника Міністра Павла Полянського відбулася робоча нарада з директорами департаментів (управлінь) освіти і науки обласних державних адміністрацій.
Міністр освіти і науки Сергій Квіт, розпочинаючи засідання, окреслив ключові питання, які потребують спільного обговорення. За словами Сергія Квіта, цьогоріч є намір вперше започаткувати для учнів літні школи з вивчення іноземних мов. Це волонтерський проект, в рамках якого вчителі, носії іноземних мов та студенти відповідних спеціальностей на волонтерських засадах навчатимуть школярів іноземної мови, яку оберуть для себе учні. Попередньо заплановано, що такі школи проходитимуть в інтерактивній формі та жодним чином не будуть продовженням навчальної програми.