ТЕСТУВАННЯ З ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ЗАВЕРШЕНО

knopka-300x84                           knopka-300x8411

09 2

 

Хороша поведінка – це не диво, а НАВИЧКА!

.

Rozlad-pov

Ваша дитина кричить, б’є інших дітей, порушує дисципліну на уроці?
Коли ваша трирічна донька розмовляє з вами зухвало, це може здатися смішним. Коли доньці вже 7 років, на всі ваші прохання вона говорить «ні» й переходить на крик – це починає дратувати. Якщо не взяти ситуацію під контроль, така поведінка може призвести до постійних суперечок між батьками й дитиною. Як діяти в таких випадках?

Переглянути статтю

Кириленко Надія,
методист ресурсного центру
підтримки інклюзивної освіти ЗІППО

Батькам про дітей. Поради логопеда №3. Основні етапи розвитку мовлення в дітей

.

lpПерш ніж дитина навчиться говорити й оволодіє своєю рідною мовою, вона видає різні звуки. Це так звана «мова немовлят», і діти в усьому світі говорять на ній приблизно однаково.
Але коли дитина має виголосити свої перші слова? Для неї важливо навчитися говорити до трирічного віку, коли її мозок стрімко розвивається. Але поки малюк ще не говорить, розвиток його мовлення залежить від його вміння говорити «мовою немовлят».

Переглянути статтю

Воротинцева Олена,
завідувач ресурсного центру
підтримки інклюзивної освіти ЗІППО,
вчитель-дефектолог (олігофренопедагог, логопед)

Педагог у викликах часу. Збірник психолого-педагогічних матеріалів

.

zbЕлектронний посібник укладено з розвідок науково-педагогічних працівників кафедри педагогіки та психології Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти. Мета збірника – висвітлення кола проблем, з якими стикаються учасники освітнього процесу в наш час, а завдання – озброїти педагогів-практиків необхідними знаннями, уміннями та навичками, методикою роботи в новітніх умовах, зокрема в часи глобалізації та пандемії.
Збірник створений для слухачів курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників, керівників закладів дошкільної освіти та загальної середньої освіти, методичних служб усіх рівнів, батьків, а також усіх зацікавлених осіб.

Переглянути документ

Безцінний духовний скарб, захований у книжці

.

skАнглійський філософ Френсіс Бекон повчав: «Знання – це сила». То чому ж ми, люди ХХІ століття, маємо забувати про це, виховуючи підростаюче покоління? Вихід гарної книжки – особливо книжки зі сфери виховання дітей – це збирання тієї живлющої сили, чи то пак знань як мудрості багатьох поколінь, інколи протягом усього життя автора, ціною відведених тобі на цім світі дорогоцінних хвилин, днів, років. Увіковічення сили, яку несуть у собі знання, перевірені тисячолітнім досвідом твого народу – на таке спроможні лише люди, закохані в свою справу.

Скарби рідного краю

.

skБезцінні, не приховано духовні, зібрані з великою любов’ю Ольгою та Іваном Тимофеєвими, у скорому часі відкриються всім, хто по справжньому дбає про дітей.
Щиро вдячні шановним укладачам та авторам досвіду роботи (це більше сотні педагогів закладів дошкільної освіти краю, знайомтесь із ними тут). Пишаємося усіма вами! За одне повідомляємо, що збірку схвалено для використання в дошкільних закладах України (лист ІМЗО від 18. 05. 2020р. № 22.1/12 - Г- 274), з чим усіх радо вітаємо.

Online-meetup «Рефлексія професійної діяльності педагога»

.

snЗапрошуємо взяти участь в online-meetup «Рефлексія професійної діяльності педагога», який відбудеться 11.06.2020 об 11.00 год. Спікер мітапу – Палько Тетяна Василівна, кандидат психологічних наук, доцент кафедри педагогіки та психології Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти.

Запрошуємо взяти участь у вебінарі «Наступність освітньої моделі – умова успішної підготовки дошкільників до навчання в школі»

.

web1Шановні педагоги закладів дошкільної та загальної середньої освіти! Запрошуємо взяти участь у вебінарі «Наступність освітньої моделі – умова успішної підготовки дошкільників до навчання в школі», який відбудеться 10.06.2020 об 11.00 год. Вебінар організовано кабінетом методики дошкільної та початкової освіти Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти. Спікер вебінару – Гавриш Наталія Василівна, доктор педагогічних наук, головний науковий співробітник лабораторії дошкільної освіти Інституту проблем виховання НАПН України, професор кафедри психології і педагогіки дошкільної освіти Переяслав-Хмельницького державного університету ім. Г. Сковороди, голова науково-методичної комісії з дошкільної освіти МОН України, член Науково-методичної ради з дошкільної освіти МОН України.

Навчання фахівців ІРЦ: ІІ етап

.

navch 2Використання дистанційного навчання надає можливість швидко адаптуватися до зміни життєвих ситуацій (наприклад, введення карантину) та використовувати широкий спектр форм, методів та засобів навчання, реалізувати конституційну норму доступності освіти.