• 01
  • 03
  • 02
  • 04
  • 05
  • slides 6
  • slides 1
  • slides 8

Практичний семінар від підприємства „Хенкель Баутехнік (Україна)”

.

P1180807

Нещодавно у Мукачівському центрі професійно-технічної освіти представники підприємства „Хенкель Баутехнік (Україна)” провели практичний семінар, де розглядали питання щодо нових технологій обробки поверхні та облицювання плиткою.

The second training for English teachers of Zakarpattia

.

IMG 0494

As it was announced on February, 23, we held the second training for English teachers of Zakarpattia, which focused on ZNO preparation and online resources. Compared to our last training, more teachers attended the event, representing multiple schools, towns and villages across the oblast. The materials from the training are available HERE.

148 років від дня народження Лесі Українки

.

83136.017Cьогодні виповнюється 148 років від дня народження Лесі Українки (Лариса Косач-Квітка народилася 25 лютого 1871 року у Новограді-Волинському) – української поетеси, драматурга і громадського діяча, класика української літератури. Вона писала в найрізноманітніших жанрах: поезії, ліриці, епосі, драмі, прозі, публіцистиці, працювала в області фольклористики. Також Леся Українка брала активну участь в українському національному русі.
Вона як людина зазнала небагато любові, віддавши всю свою любов нам, нащадкам. Її творчість постійно нагадує, що взаємна ненависть лише незворотньо руйнує, що Україну треба будувати щоденно, а життя, попри негаразди і труднощі тимчасові, триває.

Урочисте підбиття підсумків конкурсу „Учитель року – 2019”

.

DSC 0604

22 лютого у залі Закарпатського обласного палацу дитячої та юнацької творчості „ПАДІЮН” зібралася поважна освітянська громада краю, яка з хвилюванням та цікавістю чекала на головних винуватців – учасників всеукраїнського конкурсу „Учитель року – 2019”. Виснажені, але щасливі, пройшовши конкурсні випробування, захистивши методичні практикуми, навчальні проекти, провівши урок у незнайомому класі, учителі чекали з хвилюванням на рішення поважних членів журі.
Дійство розпочалося музичною композицією у виконанні юних талантів ПАДІЮНу, які своїми композиціями створили атмосферу святковості та вишуканості, подарували присутнім відчуття прекрасного.

Розпочато фінальний етап випробувань у конкурсі „Учитель року – 2019”

.

DSC 0686

Українське суспільство потребує змін, а ще більше – людей, які можуть почати ці зміни – кожен на своєму рівні відповідальності і сфері діяльності. Власне учитель є тим провісником, генератором новизни, невтомним шукачем, веселковим вибухом, який своєю непомітною, щоденно-копіткою працею будує комфортне середовище, плекає в кожній дитині особистість, віддаючи найцінніше – знання, любов, розуміння, віру. Педагоги перебувають у постійному пошуку, русі, який веде до оновлення, вдосконалення, духовного збагачення, моральної досконалості.
21 лютого у Закарпатському інституті післядипломної педагогічної освіти зібралися учасники другого (регіонального) туру всеукраїнського конкурсу „Учитель року – 2019” на підбиття підсумків відбіркового етапу, оголошення результатів та жеребкування, де визначалася тема й черговість проведення уроків.

Нації вмирають не від інфаркту. Спочатку їм відбирає мову (Л.Костенко)

.

26 main

Мова – це феномен, який об’єднує людей, робить їх нацією, народом. Людина так звикає до рідної мови, що вона стає невід’ємною частиною її власної особистості. Рідна мова для кожної людини є важливим елементом культурної свідомості. Вона накопичує традиції й досвід попередніх поколінь і дозволяє передати їх нащадкам. Мова – це історія народу, його світогляд, інтелектуальний та духовний результат тисячолітньої еволюції кожного етносу. Без своєї мови, своєї самобутньої культури немає народу.

У Закарпатті розпочалися змагання у всеукраїнському конкурсі „Учитель року – 2019”

.

DSC 0551

На базі Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти 20 лютого стартував другий (регіональний) тур всеукраїнського конкурсу „Учитель року – 2019”, який проходить у номінаціях „Вчитель інклюзивного класу”, „Географія”, „Захист Вітчизни”, „Основи здоров’я”, „Французька мова” і триватиме три дні.

Гейміфікація або ігрофікація на уроках української мови та літератури

.

game 1

Одна з ідей сучасної школи — наблизитись до реальних викликів та виховати відповідальність в учнях. В епоху сьогодення, коли інформація доступна всім, самих лише знань недостатньо для того, щоб стати успішною і щасливою людиною. Потрібно щось більше – вміння спілкуватися, об’єднуватися заради ідеї, співпрацювати, співпереживати, працювати в команді, слухати і прислухатися, чути і бути почутим, жити в суспільстві вільним і в той же час не порушувати кордонів особистісного простору інших людей, бажання бути корисним. Коли ми призвичаюємося до повторюваної діяльності, вона стає автоматичною: ми перестаємо думати про якість результату і свій внесок у нього. Рутинізація знижує мотивацію і розсіює увагу. Протилежністю до цього є стан потоку — висока зосередженість на справі. У цьому стані не помічаємо плину часу і досягаємо максимальної концентрації та ефективності.