ТЕСТУВАННЯ З ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ЗАВЕРШЕНО

knopka-300x84                           knopka-300x8411

09 2

 

Основні аспекти ЗНО з географії

.

heo1У рамках курсів підвищення кваліфікації вчителів географії та економіки закладів освіти Закарпатської області 5 червня відбувся вебінар «Основні аспекти ЗНО з географії: особливості тестових завдань 2020 року у світлі оновленої програми шкільного курсу географії для 9-го та 10-го класів». Захід організований і проведений за сприяння наукового співробітника, доцента інституту географії НАН України, кандидата географічних наук Савчука Івана Григоровича спільно з Закарпатським інститутом післядипломної педагогічної освіти. Модератором вебінару виступила Галина Глюдзик, методист кабінету методики викладання природничо-математичних дисциплін.

Майстер-клас «Нетрадиційні техніки малювання на уроках образотворчого мистецтва та мистецтва»

.

OBRВикористання нетрадиційних розвивальних технік на уроках з образотворчого мистецтва має велике значення для художньо-естетичного розвитку та розвитку емоційної чутливості дітей, формування стійкого інтересу до образотворчої діяльності, розвитку практичної умілості та вправності. Учні вчаться долати сором'язливість, страх перед малюванням, проявляють свої здібності, обдарування, уяву та фантазії.

Навчання без кордонів

.

geoУ рамках курсів підвищення кваліфікації вчителів географії та економіки Закарпатської області 3 червня відбувся онлайн круглий стіл «Потенціал навчальних курсів географо-економіного спрямування для розвитку життєвої компетентності учнів (з урахуванням результатів міжнародного порівняльного рейтингу оцінювання знань школярів PISA)». Захід організований і проведений Інститутом педагогіки Національної академії педагогічних наук України спільно з Закарпатським інститутом післядипломної педагогічної освіти. Модератором вебінару виступила Галина Глюдзик, методист кабінету методики викладання природничо-математичних дисциплін.

МОН дає відповіді на поширені запитання щодо роботи дитячих садків на період адаптивного карантину

.

6896862З 25 травня можуть відкриватись дитячі садки у тих регіонах, які відповідатимуть умовам для послаблення карантину. МОН дає відповіді на поширені запитання щодо роботи дитячих садків на період адаптивного карантину.

Обов’язкова ділова документація для шкіл відтепер не матиме свідоцтва відповідності педагогічним вимогам

.

5ed64a87cde7b411177355Відтепер обов’язкова ділова документація для закладів загальної середньої освіти не повинна супроводжуватись свідоцтвом про її відповідність педагогічним вимогам. Таким чином, школи отримали можливість закуповувати документацію, яка не має таких свідоцтв. Відповідні наказ і лист-роз’яснення оприлюднено на сайті МОН.

З Міжнародним днем захисту дітей

.

1433141235 babik1Міжнародний День захисту дітей припадає на перший день літа – 1 червня. Свято радості та надії. Адже усі ми прагнемо, щоб наші діти росли здоровими, радісними та щасливими. День захисту дітей – це не тільки веселе свято для самих дітей, це і нагадування суспільству про необхідність захищати права малечі, щоб усі діти росли щасливими, вчилися, займалися улюбленою справою і в майбутньому стали хорошими батьками та громадянами своєї країни. Це свято і як нагадування для дорослих, адже головна його мета розказати про проблеми і труднощі дітей у всьому світі, наголосити на важливості захисту прав дитини.

Хімікам – наше вітання, всім, хто її любить і вивчає – також!

.

wedТим, кого до цих пір не захопила й не вразила своєю вагою наука життя (так, це хімія!), пропонуємо подивитися шедевр Сальвадора Далі "Галасідаласідезоксірибонуклеїкасид". Саме під враженням відкриття молекули ДНК та розшифровкою її просторової структури американським біохіміком Джеймсом Уотсоном і англійським біохіміком Френсісом Криком й народився цей твір.

 

Краєзнавство як шлях до мультидисциплінарної інтеграції

.

sem krЗаключний етап VIII регіонального науково-методичного інтернет-семінару «Краєзнавство в інтердисциплінарному контексті розвитку сучасної освіти і науки» відбувся 28 травня 2020 року в Закарпатському інституті післядипломної педагогічної освіти. Він мав на меті об’єднати професійні ітворчі зусилля науковців і практиків Закарпаття щодо реалізації потенціалу краєзнавства в інтердисциплінарному контексті розвитку сучасної освіти і науки.