Іспит на рівень володіння державною мовою

(інформація + корисні посилання) 

Стартував конкурс "Учитель року - 2022"

.

Учитель року 2022

4 січня 2022 року в Закарпатському інституті післядипломної педагогічної освіти стартував перший (обласний) тур всеукраїнського конкурсу „Учитель року – 2022” у номінаціях „Біологія”, „Інформатика”, „Мистецтво”, „Основи правознавства” (дистанційно на платформі ZOOM).

Нова українська школа 2020/2021: синергія, інтеграція, менеджмент

.

podjaka - 000130 листопада 2021 р. відбувся Національний освітній форум «Нова українська школа 2020/2021: синергія, інтеграція, менеджмент» під головуванням Міністра освіти і науки України Сергія Шкарлета.
На захід були запрошені представники департаментів (управлінь) освіти і науки різних рівнів, ректори (директори) закладів післядипломної педагогічної освіти. Під час засідання обговорювалися питання упровадження змін в контексті Нової української школи, створення безпечного освітнього середовища, розбудови мережі STEM-центрів як сервісної моделі реформи НУШ, перспективні завдання щодо розвитку Хабів національного освітнього технопарку «СІМ НОТ» 21 вектор розвитку освіти 21 століття: «Освіта для мене – школа для всіх», «Освіта. Наука. Особистість», «Освітній хай-тек», «Сервісний дизайн освітніх технологій», «Teach Hub», «Інноваційний менеджмент», «Відкрите партнерство, підготовки педагогічної еліти.

З 12 січня 2022 року стартує ІІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів у 2021/2022 навчальному році!

.

Цей етап учнівських змагань організовується відповідно до:
Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади, турніри, конкурси з навчальних предметів, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт, олімпіади зі спеціальних дисциплін та конкурси фахової майстерності, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 22 вересня 2011 р. № 1099, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України від 17 листопада 2011 р. за № 1318/20056 зі змінами в редакції наказу Міністерства освіти і науки України від 25.10.2021 № 1127, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 6 грудня 2021 р. за № 1570/37192;
наказів департаменту освіти і науки, молоді та спорту облдержадміністрації від 07.09.2021 року № 371 „Про проведення І, ІІ, ІІІ етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів у 2021/2022 навчальному році”, 23.12.2021 № 700 „Про проведення ІІІ етапу учнівських олімпіад з навчальних предметів у 2021/2022 навчальному році”.
Нагадуємо, що для участі у ІІІ етапі при реєстрації учасникам необхідно мати: паспорт або свідоцтво про народження; учнівський квиток; копію реєстраційного номера облікової картки платника податків фізичної особи; медична довідка про відсутність інфекційних хвороб і контакту з інфекційними хворими; заяву – згоду на обробку персональних даних.
Оприлюднення попередніх результатів перевірки робіт учасників ІІІ етапу олімпіад з навчальних предметів здійснюватиметься на сайті Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти наступного дня після проведення олімпіад з дотриманням Закону України „Про захист персональних даних”.
Апеляційна заява може бути подана учасником упродовж трьох робочих днів з моменту оприлюднення попередніх результатів відповідної олімпіади та розглянута апеляційною комісією упродовж двох наступних робочих днів.
Успіхів у змаганнях!

Відбудеться вебінар "Методичні рекомендації щодо визначення освітніх труднощів і рівня підтримки в освітньому процесі ЗЗСО та ЗДО"

.

vebinar1 0З 01.01.2022 року набувають чинності зміни до Порядку організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти та Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти.
Який алгоритм визначення категорій (типологій) освітніх труднощів у здобувачів освіти з особливими освітніми потребами та порядок забезпечення їх підтримки в закладі загальної середньої освіти?
Як оформити протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу щодо визначення рівня підтримки?
Як зміниться з 01.01.2022 року індивідуальна програма розвитку?
Які зміни чекають у «кабінеті закладу освіти» в АС «ІРЦ»?
Як визначати рівень підтримки? Як від цього залежить фінансове забезпечення, наявність асистента учителя(вихователя) у інклюзивному класі(групі), надання соціальних послуг, кількість корекційно-розвиткових та психолого-педагогічних занять?
На ці та інші питання Ви отримаєте відповіді від завідувача ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти ЗІППО Воротинцевої Олени під час вебінару «Методичні рекомендації щодо визначення освітніх труднощів і рівня підтримки в освітньому процесі ЗЗСО та ЗДО», який відбудеться 04 січня 2022 року о 10.00 з використанням платформи Google Meet. Покликання буде надіслано на електронні адреси за годину до початку заходу. Реєстрація ТУТ!
 

Cвяткування 30-річчя cтворення Закарпатського угорськомовного педагогічного товариства

.

atr 118 грудня в атріумі Закарпатського угорського інституту ім. Ференца Ракоці ІІ відбулося святкування 30-річчя cтворення Закарпатського угорськомовного педагогічного товариства, яке за роки свого існування гуртує, підтримує угорськомовну освітянську спільноту нашої області.

Стартуємо!

.

ЖаблякУ Закарпатському інституті післядипломної педагогічної освіти 20 грудня відбулася онлайн-зустріч учасників першого (обласного) туру всеукраїнського конкурсу „Учитель року – 2022” з фаховим журі у номінації „Мистецтво”. Конкурсанти ознайомилися з критеріями оцінювання, пріоритетними конкурсними випробуваннями відбіркового/фінального етапів першого (обласного) туру Конкурсу.

Вічна пам’ять…

.

1 ТалапканичЗакарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти в глибокій жалобі з приводу непоправної втрати – передчасної смерті Михайла Івановича Талапканича, колишнього директора інституту, доцента, вченого секретаря закладу. Його душа відійшла у засвіти похмурого ранку 20 грудня 2021 року.
Михайло Іванович народився 19 травня 1946 року в с.Репинне Міжгірського р-ну в селянській родині. Після закінчення Ужгородської СШ № 5 навчався на фізичному факультеті УжДУ і здобув диплом викладача фізики. Працював учителем фізики в с. Ясенів Львівської області, згодом – директором школи в с. Луково та Великий Раковець Іршавського району, був інспектором Іршавського райвно Закарпатської області, а також перебував на керівних посадах в олбвиконкомі. З 1988 до 2012 він – директор Закарпатського ІППО, згодом - вчений секретар закладу. У 1996 р. йому присвоєно наукове звання доцента. Він автор десятків наукових та науково-методичних праць, серед яких у співавторстві монографічні видання «Осередок духовного життя – з думою про вчителя» (1996), «Школа та освіта Закарпаття» (1997), «Про інтелектуальну власність вчителеві та учневі» (2007), «Освіта Закарпаття» (2009).
Під керівництвом М.І.Талапканича інститут утвердився як самобутній, високого рівня науково-методичний заклад підвищення кваліфікації педагогічних кадрів. Тут під керівництвом Михайла Івановича було створено три кафедри, аспірантуру, філію в м. Берегові, два науково-методичні та інформаційно-видавничий центри, шість науково-методичних кабінетів. Закарпатський ІППО став вищим навчальним закладом ІІІ-ІV рівнів акредитації, головним науково-методичним центром післядипломної педагогічної освіти краю. На базі інституту регулярним стало проведення Всеукраїнської науково-методичної конференції з проблем післядипломної освіти педагогічних кадрів.
За понад 55-річну освітню діяльність Михайло Іванович неодноразово нагороджувався грамотами й дипломами обласного, всеукраїнського та всесоюзного рівнів, його нагороджено нагрудним знаком «Відмінник освіти України».
Смерть Михайла Івановича – непоправна втрата для рідних, близьких, для колег та друзів, для освіти нашого краю. Розділяючи біль та схиляючись у скорботі, висловлюємо щире співчуття родині та близьким. Світлі спогади про доброго колегу і людяну особистість навіки залишаться у серцях усіх, хто його знав, любив і шанував. У нашій пам’яті Михайло Іванович назавжди залишиться доброзичливим колегою та порадником, професіоналом–освітянином.
Вічна пам’ять…