До відома педагогічної спільноти Закарпатської області!

.

monПовідомляємо, що ЛІЦЕНЗІЯ НА ПРОВАДЖЕННЯ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Закарпатським інститутом післядипломної педагогічної освіти є БЕЗСТРОКОВОЮ та внесена до ЛІЦЕНЗІЙНОГО РЕЄСТРУ СУБ’ЄКТІВ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У СФЕРІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ (https://mon.gov.ua/.../vidomosti-pro-pravo-zdijsnennya...).
Ознайомитися зі змістом ліцензії можна за покликанням http://zakinppo.org.ua/.../325-ustanovchi.../4544-licenzija
 
scrin

Виноградівці навчаються

.

1630586820646Нещодавно на базі Виноградівської ЗОШ І-ІІІ ст. №8 відбувся семінар-практикум „Співпраця асистента вчителя з учителем. Створення індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами” для вчителів та асистентів учителів, за участі завідувачки ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти Воротинцевої Олени Олександрівни. 
На семінарі розглядалися такі питання:
- обов’язки та документація вчителя (асистента вчителя);
- адаптація та модифікація навчальних програм;
- робота в АС системі (написання ІПР).

„Людина народжується, щоб залишити слід по собі вічний”

.

СУХОМЛІ Йому це вдалося... Василь Олександрович Сухомлинський – дуже авторитетна постать у царині педагогіки, на чию думку спираються тисячі викладачів і сьогодні. Його „Сто порад учителеві”, що вперше видані в 1967 році, можна легко адаптувати до вимог сучасності.
Ім’я Василя Олександровича Сухомлинського стоїть поряд з видатними педагогами світу. Він вклав неоціненний внесок в історію української педагогіки, школи. І зараз ми можемо використовувати його геніальні доробки, адже як сказав Шалва Амонашвілі: „Країна, в якої є такий син, не буде шукати педагогіку десь в інших місцях”.

„Дошкільна освіта завтра і сьогодні – погляд у майбутнє”

.

dowk30, 31 серпня в рамках освітнього марафону Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти для керівників закладів дошкільної освіти області проведено інструктивно-методичну нараду „Дошкільна освіта завтра і сьогодні – погляд у майбутнє”.
На нараді розглядалися питання організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти у 2021/2022 н.р.

A Student-centred Approach. New Ukrainian School

.

IMG-ccb5bba41c82aa6f365bc2fb5f3f21d6-V30 серпня 2021 року понад 280 учасників – вчителів іноземної мови Закарпатської області – долучилося до вебінару, присвяченому початку навчального року та новим тенденціям у вивченні/викладанні іноземної мови. Запрошеними гостями онлайн події стали колеги з навчально-методичного центру Dinternal Education (м. Київ, м. Львів).
Під час вебінару порушувалися питання системного підходу до планування збалансованих, мотивуючих уроків іноземної мови; максимального залучення учнів, забезпечення високого рівня продуктивних навичок на кожному уроці та аналізувалися різні етапи уроку, які б сприяли усвідомленому засвоєнню матеріалу учнями. Захід пройшов в інтерактивному режимі та викликав інтерес у всіх учасників.

Методичний семінар для вчителів української мови та літератури

.

fil330 серпня на базі філії у м. Берегові Закарпатського ІІППО відбувся інструктивно-методичний семінар щодо організації освітнього процесу та викладання української мови та літератури у закладах освіти з угорською мовою навчання у 2021/2022 н.р.
У роботі семінару брали участь вчителіз усіх відділів освіти ОТГ. Головною метою було ознайомити присутніх з новим Державним стандартом базової середньої освіти та ключовими компетентностями. Державний стандарт визначає мету та принципи освітнього процесу в закладах базової середньої освіти, дає загальну характеристику змісту навчання, містить вимоги до обов’язкових результатів навчання й орієнтири для оцінювання їх. Документ відображає ключові компетентності, які мають бути сформовані у школярів після закінчення кожного з двох циклів – адаптаційного (5-6 класи) і базового предметного навчання (7-9 класи). 2021/2022 навчальний рік є перехідним між дією чинного Державного стандарту і впровадженням нового.