ТЕСТУВАННЯ З ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ЗАВЕРШЕНО

knopka-300x84                           knopka-300x8411

09 2

 

Батькам про дітей. Поради логопеда №2

.

lpМалюк в три роки відмовляється говорити і пояснюється жестами. Першокласник не може освоїти «р» і недоладно викладає думки. Дитина добре розмовляє, але в школі починаються труднощі з читанням і письмом. Доводилося чути або стикатися з подібним? Звідки беруться логопедичні проблеми, як їх можна уникнути і вирішити.
Якщо у малюка з народження є гуління, лепет, в півтора року з'являються перші слова, в три - перші фрази, не хвилюйтеся, отже, розвиток мовлення йде в нормі. Але в п'ять років показати дитину логопеду варто в будь-якому випадку.

Переглянути статтю

Воротинцева Олена,
завідувач ресурсного центру
підтримки інклюзивної освіти ЗІППО,
вчитель-дефектолог (олігофренопедагог, логопед)

Учасники, які проживають в іншій області або на відстані понад 150 кілометрів від закладу освіти, зможуть змінити місце складання ЗНО

.

5eaff8d63d348601188866З 6 до 18 травня можна буде змінити вказане під час реєстрації для участі в ЗНО місце його складання. Таку можливість надає Міністерство освіти і науки учасникам, місце проживання та заклад освіти яких знаходяться в різних областях, або ж на відстані понад 150 кілометрів одне від одного. Відповідний лист МОН надіслало керівникам закладів освіти сьогодні, 4 травня 2020 року. 

Проведено вебінар «Підсумкове оцінювання: виклики сьогодення»

.

4dda0e488c3320ce70300e2ac5ad2b0fСьогодні склалася непередбачувана ситуація, що вимагає навичок організації дистанційної роботи у більшості сфер діяльності. Однією з таких є й освітянська. Перед педагогами постали завдання не тільки організації дистанційного навчання, а й об’єктивного оцінювання знань, умінь, навичок учнів, виконання навчальних планів і програм. З метою надання роз’яснень щодо ефективного впровадження дистанційного навчання у ЗЗСО та проведення підсумкового оцінювання знань учнів Закарпатським інститутом післядипломної педагогічної освіти проведено вебінар «Підсумкове оцінювання: виклики сьогодення».

28 квітня стартують онлайн-уроки на карантині для 1-4 класів – відтепер у Всеукраїнській школі онлайн навчатимуться й наймолодші

.

AA37E57C-9181-4B48-9D14-BFC06332358B w1597 n r1 st-1 1У вівторок, 28 квітня, Всеукраїнська школа онлайн розпочинає трансляцію уроків для школярів 1-4 класів. Уроки транслюватимуться на YouTube МОН та ще 4-х телеканалах. Програма розрахована на 5 тижнів і складається з чотирьох предметів: української мови, математики, науки та мистецтва. 

Шановні педагоги закладів загальної середньої освіти!

.

web1Запрошуємо взяти участь у вебінарі «Підсумкове оцінювання: виклики сьогодення», який відбудеться 29.04.20 о 10.00 год. На Ваші запитання щодо особливостей підсумкового оцінювання досягнень учнів за умов навчання в період карантину відповідатимуть Олена Ціник, завідувач кабінету координаційно-методичної роботи, та Сергій Роман, директор класичної гімназії Ужгородської міської ради. Вебінар відбуватиметься з використанням додатку ZOOM. РЕЄСТРАЦІЮ ЗАВЕРШЕНО! Зареєстрованим учасникам за 10 хвилин до початку роботи вебінару буде надано код доступу.

Про 1 дистанційну Всеукраїнську хімічну олімпіаду

.

ce121fa38cbb44acb763f2620ef84573Шановні олімпійці!

Запрошуємо вас взяти участь в 1-й дистанційній Всеукраїнській хімічній олімпіаді (2020 р.), яка відбудеться орієнтовно 03 травня 2020 року (з 10:00 до 12:45 за Київським часом). Ця Олімпіада немає ніякого офіційного статусу та підготовлена членами журі Всеукраїнської хімічної олімпіади та волонтерами на суспільних засадах. Результати цієї олімпіади не можуть бути враховані в якості додаткових рейтингових балів при вступі до українських ВНЗ.

Рекомендації для батьків дітей з особливими освітніми потребами на час карантину

.

aktyvnyy-tvorchyy-rozvytok-ditey-3-5-rokiv-6748x14 корисних вправ для дітей з розладами аутичного спектру (за матеріалами «Всеосвіти»)
Дієві практичні підходи в роботі з дітьми, які мають аутичні розлади.

В умовах переходу закладів освіти на інклюзивну форму навчання практично кожен садочок, школа приймає в свою родину дітей, які мають аутичні форми порушень. Досить часто особлива дитина має потенціальні можливості для адаптації в соціумі.
Педагогу важливо розуміти, з якими особливостями дитини доведеться зустрітися та як організувати взаємодію з особливим вихованцем, учнем.
Ми вирішили запропонувати вам комплекс практичних підходів, який має назву секвенційної моделі допомоги дітям з аутизмом. Це комплекс вправ, який виконується системно, послідовно ускладнюючись.

Стратегії підтримки дітей з інтелектуальними порушеннями (легка розумова відсталість)

.

rmКожний крок батьків має працювати на розвиток та виховання дитини. Доцільно, починаючи з раннього віку, спілкуватися з дитиною, розмовляти з нею, надавати різну інформацію залежно від віку та стану пізнавальних процесів, за допомогою яких людина пізнає навколишній світ (сприйняття, пам’ять, мислення, мовлення та ін.).

Рекомендації для батьків та педагогів

Підготувала
методист ресурсного центру
підтримки інклюзивної освіти ЗІППО
Кириленко Надія

Карантин продовжено до 11 травня

.

5ea03cc1069c3106598536Загальнонаціональний карантин продовжено до 11 травня 2020 року – відповідне рішення Уряд ухвалив сьогодні, 22 квітня 2020 року. Всі заклади освіти продовжують працювати з використанням технологій дистанційного навчання.