Інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у закладах освіти у 2021/2022 навчальному році

.

Відбудеться онлайн-конференції «A Student-centered approach: the ESA Lesson sequence»

.

зображення viber 2021-08-25 15-01-03-130Dinternal Education у співпраці з Закарпатським інститутом післядипломної освіти за підтримки методиста Тріфан Мар'яни Степанівни запрошує вчителів англійської мови до участі в онлайн-конференції «A Student-centered approach: the ESA Lesson sequence».
Ви дізнаєтесь про:
✔ системний підхід до планування збалансованих, мотивуючих уроків англійської мови;
✔ максимальне залучення учнів та забезпечення високого рівня продуктивних навичок на кожному уроці;
✔ етапи уроку, що забезпечать усвідомлене засвоєння матеріалу учнями на уроках англійської мови.

Дата проведення 30 серпня, м. Ужгород
⏰ 11:00 – 12:30
Спікер онлайн-конференції: Людмила Сидорчук
онлайн | участь безкоштовна
Усі учасники отримають сертифікат участі

Зареєструватись ТУТ

Дошкільна освіта для майбутнього: досягнення і перспективи

.

зображення viber 2021-08-27 11-13-46-368Цьогорічний Всеукраїнський серпневий форум „Освіта України 30 без бар’єрів: вектори якості та успіху” приурочений святкуванню 30-річчя Незалежності України, відзначенню досягнень сфери освіти за цей період і визначенню траєкторії розвитку в майбутньому. Масштабна подія проходить у новому форматі: для обговорення важливих напрямів освітньої галузі створено тематичні локації в різних містах країни, до дискусій залучені провідні спеціалісти, науковці й педагоги.
Одна з таких локацій – стратегічна сесія „Дошкільна освіта для майбутнього: досягнення і перспективи” – розташувалася в Запоріжжі. Відвідала її і представниця Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти – Ольга Романчак, методистка кабінету методики дошкільної та початкової освіти.

Освіта по-новому: крокуємо з НУШ

.

IMG-076d962d7fe3738e0919b07a516c21b0-VНе навчаймо дітей так, як навчали нас,
– вони народилися в інший час!
Сьогодні змінюється роль учителя. Його вже не сприймають як безпосереднє джерело знань, бо знання можна почерпнути з інтернету, і з різноманітних книг, і з інших джерел. Головне зараз – навчити учнів вчитися. Бо коли дитина займається тим, що їй подобається, вона знаходить для цього бажання, сили та енергію. І школа має стати тим середовищем, в якому можна все це втілити.

«Освіта України 30 без бар’єрів: вектори якості та успіху»

.

forum 1Сьогодні, 19 серпня, у м. Києві відбувся Всеукраїнський серпневий форум «Освіта України 30 без бар’єрів: вектори якості та успіху».
У заході беруть участь заступники голів обласних, Київської міської державних адміністрацій; керівники департаментів (управлінь) освіти і науки обласних, Київської міської державних адміністрацій; керівники закладів післядипломної педагогічної освіти; ректори педагогічних університетів; керівники управлінь Державної служби якості освіти в регіонах; представники громадських організацій; учнівського самоврядування.
Серед запрошених учасників форуму і представники Закарпатської області: Михайло Шеверя, заступник директора департаменту, начальник управління освіти та науки, та Ярослав Сивохоп, директор Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти.

Новому поколінню – новий учитель

.

muk 5Сучасний учитель – постійний експериментатор та імпровізатор. Щоб навчати дітей по-новому, педагог повинен і сам вдосконалювати свої навички та бути відкритим до нового діджиталізованого, інтернетизованого та глобалізованого світу.
Саме тому Нова українська школа покликана для перезавантаження педагогічного світу учителя.
Із 16 по 19 серпня Закарпатським інститутом післядипломної педагогічної освіти організовано навчання для вчителів початкових класів, якi забезпечують здобуття учнями 1-4 класiв початкової освiти. Тренінги забезпечують 90 сертифікованих тренерів в усіх адміністративних одиницях Закарпаття. За чотири дні з інноваціями Нової української школи ознайомиться близько 1200 педагогічних працівників.