• 01
  • 03
  • 02
  • 04
  • 05
  • slides 6
  • slides 1
  • slides 8

Мовні навички у контексті формування компетенцій з Cambridge University Press

.

cam 4

21 березня 2019 року Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти спільно з Cambridge University Press провели науково-методичний семінар, присвячений особливостям розвитку мовних навичок у контексті формування компетенцій, життєво-необхідних умінь та цінностей, їх інтеграції в освітній процес на уроках англійської мови в початкових класах Нової української школи.

Карпатська Україна в контексті українського державотворення

.

20190320 140123

На честь 80-річчя Карпатської України в Закарпатському інституті післядипломної педагогічної освіти 20 березня 2019 року відбулась Обласна науково-практична конференція „Карпатська Україна в контексті українського державотворення”, мета якої:
- висвітлити події Карпатської України з відстані часу, демократизації українського суспільства;
- наголосити на вагомості історичного значення Карпатської України в процесі державного будівництва незалежної України;
- привернути увагу до проблеми формування духовно-моральних, героїко-патріотичних цінностей в Новій українській школі на прикладі Карпатської України.

Тренінг „Роль асистента вчителя в класі з інклюзивним навчанням: основні функції і завдання, форми співпраці”

.

tren 7 

До початку тренінгу проведена робота, щодо зрозуміння учасниками ролі асистента вчителя в класі з інклюзивним навчанням, а саме: підтримка вчителя у роботі з усіма учнями класу, насамперед – з дітьми з особливими освітніми потребами.

В Україні та світі сьогодні відзначається Всесвітній день людей з синдромом Дауна

.

sd

Щороку в світі народжується від трьох до п’яти тисяч дітей з синдромом, в Україні – понад 400. Таких малюків називають ще дітьми Сонця, але проблеми, з якими стикаються вони та їхні батьки, зовсім не сонячні. Якщо в Англії 80 відсотків всіх дітей із синдромом Дауна навчаються разом із іншими школярами, то в Україні таких набереться ледве відсоток. Проблемою для цих діток є і відвідування дитячого садка, громадських, культурних закладів. Зазвичай українці з синдромом Дауна майже приречені на ізоляцію і асоціальність. Лише останнім часом, завдяки титанічним зусиллям батькам дітей з синдромом Дауна, що об’єднуються для вирішення спільних проблем та волонтерам, ситуація трохи зрушила з мертвої точки. До поліпшення ситуації долучилися й працівники ЗІППО та слухачі курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників інклюзивної освіти.

Науковий форум з нагоди річниці Карпатської України

.

карп укр

Дев’ятнадцятого березня в Ужгороді відбулася Всеукраїнська науково-практична конференція „Карпатська Україна в контексті українського державотворення, міжнародних взаємовпливів і глобальних процесів”, співорганізаторами якої виступили Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти та Карпатський університет імені Августина Волошина.

Розпочато IV етап Всеукраїнських учнівських олімпіад

.

53930285 2034740486580634 7432825648898375680 n

В Україні розпочався IV етап Всеукраїнських учнівських олімпіад. 8 учнів Закарпатської області, які змагалися у IV етапі Всеукраїнської олімпіади з математики у м. Черкасах, гідно завершили боротьбу, а четверо із них повернулися із нагородою.

ІV етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з угорської мови та літератури розпочато

.

DSC 0543

19 березня на базі Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти відбулося урочисте відкриття ІV етапу V Всеукраїнської учнівської олімпіади з угорської мови та літератури, котра триватиме три дні. У перегонах змагатимуться 9 учнів 9-11 класів закладів загальної середньої освіти області. У Закарпатті проживає найбільша угорськомовна спільнота, і проведення олімпіади такого рівня є знаковою подією.

Завершується реєстрація для участі у зовнішньому незалежному оцінюванні

.

У період з 5 лютого до 19 березня 2019 року у Закарпатській області вже зареєструвалося 10482 особи. Окрім обов’язкового тестування з української мови та літератури, учасники ЗНО обирають тестування з історії України (7864) зареєстрованих, біології (3462), математики (2931), географії (1753).
Нагадуємо, комплекти реєстраційних документів учнів (слухачів, студентів) для проходження державної підсумкової атестації у формі ЗНО керівники закладів освіти надсилали до 18 березня 2019 року.
До 25 березня 2019 року реєстраційні документи можуть надсилати особи, які вже мають атестат (здобули повну загальну середню освіту в попередні роки), незалежно від того, де вони навчаються зараз (чи продовжують навчатися).
Наполегливо радимо не зволікати з відправленням документів до відповідного регіонального центру.
Усунути причини відмови в реєстрації або внести зміни до персональних даних можна до 25 березня 2019 року.
Детальніше ТУТ

ПРАЦЮЄМО ТВОРЧО! Тренінг для педагогів інклюзивної освіти „Індивідуальна програма розвитку дитини – основний документ для дітей з особливими освітніми потребами”

.

20190318 135503

Усі діти мають право навчатись. Незалежно від наявності особливих чи неособливих освітніх потреб. Вибір форми навчання дитини з ООП (як і всіх інших дітей) – прерогатива та відповідальність батьків. Для реалізації ідеї „освіта доступна для всіх” школа має бути безпечним та функціональним середовищем для дитини з ООП.