Практичні рекомендації щодо надання освітніх та корекційних послуг в умовах інклюзії

rc

Відповідно до Постанови КМУ від 22 серпня 2018 р. № 617 були створені та працюють ресурсні центри підтримки інклюзивної освіти в Україні, пріоритетним завданням яких є забезпечення навчання вчителів ЗЗСО та фахівців інклюзивно-ресурсних центрів (ІРЦ), удосконалення фахової майстерності. Підтримка в інклюзії потрібна не лише дітям та батькам, але й педагогам.

rc 1На базі ЗІППО відповідно до плану роботи проходять курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників інклюзивної освіти, вчителів-дефектологів та фахівців ІРЦ.
Відповідно до положення про Ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти, фахівцями надається консультативно-методична допомога. З початку 2019 року така допомога була надана педагогам Великоберезнянського району під час участі у коворкінгу з теми „Інклюзивний простір: пріорітетні напрями забезпечення рівного доступу до освіти дітей з ООП”.
Взято участь у семінарі „Документація асистента учителя/вихователя”, який відбувся на базі ІРЦ м. Перечин.
На базі ІРЦ м. Берегово відбувся круглий стіл „Питання організації інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітньому середовищі” для педагогів інклюзивної освіти та фахівців ІРЦ.
Взято участь у засіданні методичного об’єднання для вчителів інклюзивного навчання та асистентів вчителів з теми „Практичні рекомендації щодо надання освітніх та корекційних послуг в умовах інклюзії” на базі управління освіти, молоді та спорту Виноградівської райдержадміністрації.

Олена Воротинцева,
завідувач центру підтримки
інклюзивної освіти ЗІППО

rc 2 rc 3