Загальні матеріали

Всеукраїнський дистанційний екзамен для фахівців інклюзивно-ресурсних центрів

exam 3
4 липня на базі ЗІППО відбувся єдиний Всеукраїнський дистанційний екзамен для фахівців інклюзивно-ресурсних центрів, які пройшли тренінги та прослухали курс навчальної програми "Користування психодіагностичними методиками WISC-IV, Leiter-3, Conners-3, PEP-3 та CASD".

Навчання асистентів учителів Закарпаття відповідно до вимог Концепції "Нова українська школа"

innkl

Нещодавно асистенти вчителів Закарпаття пройшли курси підвищення кваліфікації асистентів вчителів закладів загальної середньої освіти з інклюзивним та інтегрованим навчанням відповідно до вимог Концепції "Нова українська школа" та отримали сертифікати.
Слухачі курсів мали можливість ознайомитися матеріалами п’яти тематичних блоків, що стосуються сфери інклюзивної освіти. Паралельно асистенти вчителів пройшли онлайн-курс для вчителів початкових класів з дітьми із особливими освітніми потребами та отримали відповідні сертифікати.

Навчання фахівців ІРЦ завершено

irc 2

З 27 травня до 19 червня на базі Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти проходив тренінг з підвищення кваліфікації фахівців інклюзивно-ресурсних центрів Закарпатської області „Користування психодіагностичними методиками WISC-IV, Lester-3, Conners-3, PEP-3 та CASD”. Навчання проходило відоповідно до вимог Концепції „Нова українська школа”. Всі учасники отримали сертифікати.

Розпочато навчання фахівців ІРЦ

Ttr  1

Відповідно до наказів МОН України 17.05.2019 № 671, департаменту освіти Закарпатської ОДА 22.05.2019 № 150 щодо навчання фахівців ІРЦ 27 травня на базі Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти розпочався тренінг з підвищення кваліфікації педагогічних працівників інклюзивно-ресурсних центрів Закарпатської області „Користування психодіагностичними методиками WISC-IV, Lester-3, Conners-3, PEP-3 та CASD”.

Співпраця з громадськістю та батьками

rv 222 травня 2019 року на базі МРСЦ „Дорога життя” відбувся семінар в рамках проекту „Діалог батьків та фахівців задля ефективного просування раннього втручання в Закарпатській області”, який реалізується за підтримки громадської організації „Товариство захисту осіб з інвалідністю „Надія” м. Ужгород в партнерстві з БО „Комітет медичної допомоги Закарпаття” та відділенням раннього втручання (РВ) обласного центру комплексної реабілітації інвалідів та дітей інвалідів м. Ужгород  за фінансування ЄС в межах та як невід’ємна частина спільного Проекту HealthProm (Великобританія), ВГО „Національна Асамблея людей з інвалідністю України” (НАІУ) і БФ „Інститут раннього втручання” (БФ ІРВ) „Збільшення здібностей громадських організацій, керованих батьками, підтримувати забезпечення реформ, спрямованих на права і потреби дітей з інвалідністю раннього віку в Україні”.

Практичні рекомендації щодо надання освітніх та корекційних послуг в умовах інклюзії

rc

Відповідно до Постанови КМУ від 22 серпня 2018 р. № 617 були створені та працюють ресурсні центри підтримки інклюзивної освіти в Україні, пріоритетним завданням яких є забезпечення навчання вчителів ЗЗСО та фахівців інклюзивно-ресурсних центрів (ІРЦ), удосконалення фахової майстерності. Підтримка в інклюзії потрібна не лише дітям та батькам, але й педагогам.

Інтерактивна лекція "Ефективна співпраця педагогів і батьків дітей із ООП у системі інклюзивної освіти"

lek 1

Інтерактивна лекція направлена на виявлення рівня осмислення педагогами значення спільної діяльності батьків і педагогів щодо розвитку дітей з особливими освітніми потребами. Усвідомлення значення соціальної адаптації батьківського контингенту.

2 квітня - Всесвітній день поширення інформації про аутизм

20190402 151409

Аутизм (розлади аутистичного спектру (РАС) – це стан, який виникає внаслідок порушення розвитку головного мозку і характеризується вродженим та всебічним дефіцитом соціальної взаємодії та спілкування.

Тренінг „Роль асистента вчителя в класі з інклюзивним навчанням: основні функції і завдання, форми співпраці”

tren 7 

До початку тренінгу проведена робота, щодо зрозуміння учасниками ролі асистента вчителя в класі з інклюзивним навчанням, а саме: підтримка вчителя у роботі з усіма учнями класу, насамперед – з дітьми з особливими освітніми потребами.