Практичний досвід педагога в інклюзивному освітньому середовищі

.

inklkon 1Кожна професія має свої стандарти. Вони періодично змінюються відповідно до запиту суспільства. Попит на освітні послуги, що реалізується в інклюзивній освіті, збільшуються. Це вимога часу.Кожен педагог має бути компетентним (починаючи зі студента, що йде на педагогічну практику, до вчителя чи вихователя з досвідом роботи). У державних стандартах зазначено що повинен знати і вміти вчитель, якими компетенціями володіти. Важливе місце серед них сьогодні займає інклюзивна компетентність.

 

Саме цим питанням була присвячена зустріч завдувача РЦПІО ЗІППО Воротинцевої Олени з викладачами та студентами Лебединського фахового педагогічного коледжу ім. А.С. Макаренка (Сумська область) на тему «Практичний досвід педагога в інклюзивному освітньому середовищі», яка проводилася у формі воркшопу 24.03.2021 р.  
Ідея проєкту належить кандидату педагогічних наук, модератору зустрічі В. Гурі.
В ході онлайн спілкування були окреслені теми, що стосуються основ інклюзивної освіти, закцентовано на які теми слід звернути викладачам у першу чергу  при підготовці майбутніх вчителів. Також розглядались питання законодавчого підґрунтя роботи асистента вчителя, опрацьовувались проблемні моменти, які виникають під час виконання асистентом вчителя чи вчителем своїх посадових обов’язків у інклюзивному класі. 
Сподіваємося на подальшу співпрацю.