Роль ІРЦ в провадженні якісного інклюзивного навчання

.

Снимок111Триває онлайн тренінг (14-18.06.2021) «Роль ІРЦ в провадженні якісного інклюзивного навчання», що організований Фондом Порошенка, спільно з Міжнародним благодійним фондом «Lumos» (Великобританія) на прохання департаменту освіти і науки Київської міської державної адміністрації для фахівців інклюзивно-ресурсних центрів столиці.

До тижневої навчальної програми тренінгу були залучені кращі фахівці України та Молдови. Зокрема, національний тренер з інклюзії, завідувач ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти Воротинцева Олена. Завданням національного тренера було показати прямий зв'язок між якісним висновком про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини і якісною індивідуальною програмою розвитку та її використання в плануванні індивідуальної навчальної траєкторії дитини з особливими освітніми потребами. Модуль був спрямований на формування у слухачів наступних компетенцій:

  • Знання і розуміння базових понять і принципів індивідуалізації процесу навчання
  • Застосування принципів індивідуалізації в плануванні та організації навчального процесу для дітей з ООП, а також в оцінці результатів навчання
  • Уміння правильно використовувати висновки комплексної оцінки розвитку дитини для індивідуалізації процесу навчання, зокрема для розробки і реалізації ІПР.

Під час навчання працівники ІРЦ м. Києва також зосереджували увагу на ролі та обов’язках інклюзивно-ресурсних центрів в системі інклюзивної освіти, питаннях комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини, індивідуалізації процесу навчання дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії та взаємодії ІРЦ з іншими учасниками розвитку і просування інклюзивної освіти.