Відбулася науково-практична веб-конференція для практичних психологів

ps225 лютого 2021 року відбулася науково-практична веб-конференція для працівників психологічної служби Закарпатської та Харківської областей за темою «Професійний стандарт «Практичний психолог закладу освіти» як інструмент для підвищення кваліфікації та професійного розвитку працівників психологічної служби».

 

Мета конференції:розглянути підходи щодо організації підвищення кваліфікації та професійного розвитку фахівців психологічної служби через імплементацію професійного стандарту «Практичний психолог закладу освіти» в умовах Нової української школи.

Модераторами виступили Валентина Шевчук, завідувачка центру практичної психології і соціальної роботи Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти, та Володимир Носенко, завідувач центру практичної психології, соціальної роботи та здорового способу життя КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти».        

У конференції взяли участь близько 100 працівників психологічної служби Закарпатської та Харківської областей.

Із вітальними словами до учасників звернулися Ярослав Сивохоп, директор Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти, таАліна Большукіна, проректор з науково-методичної роботи Харківської академії неперервної освіти.

Питання запровадження нового професійного стандарту у практику роботи працівників психологічної служби закладів освіти було висвітлено через виступи:

  • «Актуальні завдання розвитку психологічної служби Закарпатської області. Здійснення психологічної просвіти щодо психологічного благополуччя та психічного здоров’я учасників освітнього процесу» (Валентина ШЕВЧУК, завідувачка центру практичної психології і соціальної роботи Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти);
  • «Психологічна діагностика: планування, організація процедури, інтерпретація результатів для формулювання висновків, прогнозів та рекомендацій відповідно до професійного стандарту «Практичний психолог закладу освіти»» (Ганна РЕБРЕЙ, методист центру практичної психології і соціальної роботи Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти);
  • «Соціально-психологічна ситуація у закладі освіти як критерій для визначення актуальних напрямів і завдань психологічної профілактики за стандартом «Практичний психолог закладу освіти»» (Оксана ДРАГУЛА, методист центру практичної психології і соціальної роботи Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти);
  • «Актуальні завдання розвитку психологічної служби Харківської області. Особливості організації діагностичної роботи за новим стандартом «Практичний психолог закладу освіти» на сучасному етапі розвитку Нової української школи» (Володимир НОСЕНКО, завідувач центру практичної психології, соціальної роботи та здорового способу життя КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»);
  • «Самоосвіта та професійний розвиток фахівця за новим стандартом «Практичний психолог закладу освіти» в контексті розбудови Нової української школи» (Інна ЗАЯЦ, завідувачка міського центру практичної психології і соціальної роботи управління освіти молоді та спорту Лозівської міської ради);
  • «Створення авторських розробок психокорекційних програм за стандартом «Практичний психолог закладу освіти»: розвиток психічних функцій дитини з особливими освітніми потребами у дошкільному закладі освіти в умовах нової української школи» (Сабіна ЧЕРНИХ, методист центру освітніх технології управління освіти адміністрації Слобідського району Харківської міської ради, Вікторина БІЛОКУДРЯ, практичний психолог Комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-сад) № 362 комбінованого типу Харківської міської ради»);
  • «Психологічне консультування в системі освіти: професійний вимір та вимоги сучасності» (Олена ПОНОМАРЕНКО, практичний психолог КЗ «Малоданилівський ліцей» Малоданилівської селищної ради Харківської області).

Конференція дала можливість обмінятися досвідом фахівцям психологічної служби Харківської та Закарпатської областей щодо форм і методів роботи за різними напрямами діяльності, налагодити професійну взаємодію щодо здійснення психологічного супроводу між методичними службами, практичними психологами та соціальними педагогами, обговорити особливості підвищення кваліфікації практичних психологів у 2021 році у змішаному та дистанційному режимі.