Загальні матеріали

Радилися вчителі початкових класів національних шкіл

DSC 0090

16 вересня у м. Берегові на базі Будинку дитячої творчості проведено інструктивно- методичну нараду для вчителів 1-х та 4-х класів шкіл з угорською мовою навчання. У роботі наради взяли участь вчителі міст Берегова, Мукачева та Берегівського району.

Семінар учителів початкових класів національних шкіл

Кожна дитина – це органічна частка природного соціуму, якій притаманні власне світобачення, світорозуміння й світоставлення, певні риси характеру, здібності та уподобання.
Методист кабінету освіти національних спільнот Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти Юліанна Сергійчук провела інструктивно-методичні семінари для вчителів 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів із мовами навчання національних меншин «Особливості роботи у початкових класах шкіл з мовами навчання національних меншин відповідно до вимог Державного стандарту початкової загальної освіти».

ІІІ етап олімпіади з української мови і літератури в школах з угорською та румунською мовами навчання

30 січня 2014 року в Закарпатському інституті післядипломної педагогічної освіти проведено ІІІ етап олімпіади з української мови і літератури в школах з угорською та румунською мовами навчання. Учасниками олімпіади стали 58 учнів 8-11 класів загальноосвітніх шкіл, ліцеїв та гімназій Закарпатської області.

Методичні рекомендації щодо вивчення мов національних меншин у 2013–2014 навчальному році

Головна мета вивчення мов національних меншин в загальноосвітніх навчальних закладах – надати основи знань про мову, що дозволить забезпечити достатньо високий рівень спілкування та грамотного письма, необхідних для успішної індивідуальної та соціальної діяльності, міжкультурного взаєморозуміння. Ця мета реалізується через головний методологічний принцип – комунікативність навчання.

Методичні рекомендації щодо вивчення української мови і літератури в школах з мовою навчання національних меншин у 2013–2014 навчальному році

Володіння державною мовою має особливе значення для соціалізації громадян України всіх національностей, успішної їх інтеграції в українське суспільство. Основна мета вивчення української мови у загальноосвітніх навчальних закладах із навчанням мовами національних меншин – допомогти учням опанувати основи грамоти з використанням принципів особистісно зорієнтованої моделі навчання, навчити їх висловлювати думки, грамотно писати, сприяти розвиткові комунікативних навичок  школярів.