Весняне навчання. У всіх смислах

sp 1

Перше знайомство з неймовірно професійною командою проєкту «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність», що реалізується Радою міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX) за підтримки Посольств США й Великої Британії, у партнерстві з Міністерством освіти і науки України та Академією Української преси. Перші навички, означені метою проекту, – впровадження сталої моделі інтеграції навичок критичного сприйняття інформації в навчальний процес закладів загальної середньої освіти.

Перші паростки нових знань про те, як не потонути в шаленій множині інформації, як відрізнити справжню від нав’язаної правду, хто і що стоїть за управлінням нашою свідомістю, інше; головне – як із цим справлятися.
Весняні барви навчальних матеріалів, якими споряджають усіх учасників тренінгів. За барвами – надзвичайно якісний контент. До слова, й розподіл у команди для занять відбувається з використанням кольорів. Мило, а зважаючи на численну кількість учасників, які працюють одночасно, – зручно й «без образ».
Весняний настрій. Його піднімали не тільки чудові умови для роботи (технічне забезпечення, роздатковий матеріал, умови проживання), а, найперше, – тренери, які невимушено (ми з вами знаємо, який труд стоїть за цим), весняно усміхнено працювали протягом двох днів першого модулю навчання.
На таке ж сподіваємося й у наступному, бо програми тренінгів розроблені у відповідності до стандартів міжнародних навчальних практик з урахуванням потреб учасників.
Наше ж завдання, у наступному, – інтегрувати та викладати елементи інфомедійної грамотності у навчальні програми спецкурсів, розробляти самостійно тематичні, тренінгові модулі, мета бо кінцева – впровадження сталої моделі інтеграції навичок критичного сприйняття інформації в навчальний процес закладів загальної середньої освіти. 
Весняне «дякуємо» від першої дев’ятки учасників, делегованої Закарпатським інститутом післядипломної педагогічної освіти, – Оксани Іваць, Зоряни Павлович-Іліньо, Ірини Поп, Надії Ганько, Надії Ласько, Олени Ганич, Оксани Савко, Мір’яни Дівінець, Ольги Томашук.

sp 2