Дошкільна освіта

Наступність освітньої моделі – умова успішної підготовки дошкільників до навчання в школі

5eb5500d98ca7709090321У рамках курсів підвищення кваліфікації 10 червня 2020 відбувся вебінар „Наступність освітньої моделі – умова успішної підготовки дошкільників до навчання в школі”, учасниками якого були більше 180 педагогічних працівників дошкільної освіти та учителів початкових класів Закарпатської області. Спікером вебінару виступила Гавриш Наталія Василівна, доктор педагогічних наук, головний науковий співробітник лабораторії дошкільної освіти Інституту проблем виховання Національної Академії Педагогічних Наук України, професор кафедри психології і педагогіки дошкільної освіти Переяслав-Хмельницького державного університету ім. Г.Сковороди, голова науково-методичної комісії з дошкільної освіти МОН України, член Науково-методичної ради з дошкільної освіти МОН України, основоположник методики розвитку рідної мови. Модерувала вебінар Ольга Романчак, методист кабінету методики дошкільної та початкової освіти.

Online-meetup «Рефлексія професійної діяльності педагога»

snЗапрошуємо взяти участь в online-meetup «Рефлексія професійної діяльності педагога», який відбудеться 11.06.2020 об 11.00 год. Спікер мітапу – Палько Тетяна Василівна, кандидат психологічних наук, доцент кафедри педагогіки та психології Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти.

Запрошуємо взяти участь у вебінарі «Наступність освітньої моделі – умова успішної підготовки дошкільників до навчання в школі»

web1Шановні педагоги закладів дошкільної та загальної середньої освіти! Запрошуємо взяти участь у вебінарі «Наступність освітньої моделі – умова успішної підготовки дошкільників до навчання в школі», який відбудеться 10.06.2020 об 11.00 год. Вебінар організовано кабінетом методики дошкільної та початкової освіти Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти. Спікер вебінару – Гавриш Наталія Василівна, доктор педагогічних наук, головний науковий співробітник лабораторії дошкільної освіти Інституту проблем виховання НАПН України, професор кафедри психології і педагогіки дошкільної освіти Переяслав-Хмельницького державного університету ім. Г. Сковороди, голова науково-методичної комісії з дошкільної освіти МОН України, член Науково-методичної ради з дошкільної освіти МОН України.

МОН дає відповіді на поширені запитання щодо роботи дитячих садків на період адаптивного карантину

6896862З 25 травня можуть відкриватись дитячі садки у тих регіонах, які відповідатимуть умовам для послаблення карантину. МОН дає відповіді на поширені запитання щодо роботи дитячих садків на період адаптивного карантину.

Розробка індивідуального плану вихователя ЗДО під час карантину

У першу чергу ВИХОВАТЕЛЬ – це людина, яка постійно знаходиться поруч з дітьми: в групі, на прогулянці, під час обіду і сну. Кожну хвилину і секунду він повинен неухильно стежити за їх добробутом та безпекою. Але на цьому не обмежуються його обов'язки. Крім цього, вихователь проводить розвивальні заняття з дітьми, читає і розповідає їм казки, стежить за порядком і дисципліною у групі, веде різну групову документацію, приймає активну участь в організації та проведенні свят та розваг.А найголовніше – це любов до дітей. Основна вимога, яка не прописанав жодній інструкції: любити дітей і дбайливо до них ставитися.

Завантажити документ

Варіанти індивідуальних планів розробили

Палько Тетяна,
доцент кафедри педагогіки та психології ЗІППО,

Романчак Ольга,
методист кабінету методики дошкільної та початкової освіти

На допомогу директору ЗДО в умовах карантину

У період карантину є можливість упорядкувати документи, які обов’язково повинні бути у закладі дошкільної освіти. Керівник закладу освіти здійснює безпосереднє управління закладом і несе відповідальність за освітню, фінансово-господарську та іншу діяльність закладу освіти (ст. 26 Закону України «Про освіту»), отже, він повинен забезпечити роботу працівників і відповідно навчання дітей.

Упроваджуємо „Інтелект України” з дитинства

01 6

Згідно з планом роботи Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти 27 січня 2020 року педагогічні працівники кабінету методики дошкільної та початкової освіти Гордуз Н.О., Романчак О.О., Майор Н.С. організували на базі дошкільного підрозділу Мукачівського навчально-виховного комплексу № 10 семінар-практикум за програмою „Розвиток мовлення, пізнавальних процесів дошкільнят з елементами навчання грамоти та використанням математичного матеріалу” для дітей дошкільного віку науково-педагогічного проєкту „Інтелект України”. У роботі семінару взяли участь слухачі курсів підвищення кваліфікації вихователів закладів дошкільної освіти, учителі початкових класів, керівники, начальник управління освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Мукачівської міської ради Кришинець-Андялошій К.О., Щербакова О.О.,кандидат психологічних наук, старший науковий співробітник ДУ „Інститут охорони здоров’я дітей та підлітків НАМН України”.

Майстер-клас „Батьківські збори по-новому: цікаво, актуально і практично”

01 6

Нещодавно в рамках курсів підвищення кваліфікації для вихователів та керівників закладів дошкільної освіти к.п.н., доцентом кафедри педагогіки та психології ЗІППО Рего Г.І. та методистом кабінету методики дошкільної та початкової освіти ЗІППО Романчак О.О. був проведений майстер-клас семінару-тренінгу „Батьківські збори по-новому: цікаво, актуально і практично”.

Сучасний погляд на готовність дитини дошкільного віку до навчання в Новій українській школі

01 12

18 березня 2019 року у Закарпатському інституті післядипломної педагогічної освіти відбувся семінар „Забезпечення наступності змісту дошкільної і початкової освіти: впровадження освітньої програми „Впевнений старт” у практику роботи з дітьми старшого дошкільного віку”. Учасниками семінару були вихователі, вихователі-методисти, директори закладів дошкільної освіти Закарпаття.