Дошкільна освіта

Формуємо світогляд дошкільника засобами художнього слова

Днями у дошкільному навчальному закладі № 23 м. Мукачева (керівник – Ліба Т.А., вихователь-методист – Бережна В.Г.) відбувся міський семінар-практикум для завідувачів та вихователів-методистів дошкільних навчальних закладів. Місце проведення було обрано не випадково та з огляду на те, що 2012 року заклад отримав статус експериментального майданчика для проведення дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня.

Основи трудового виховання закладаються в дошкіллі

seminar1

Одним із важливих аспектів освітньої роботи у дошкільних навчальних закладах  є трудове виховання, яке здійснюється в процесі організованої і самостійної предметно-практичної діяльності дітей і спрямовується на формування:елементарної обізнаності з працею дорослих, інтересу і поваги до різних професій; ціннісного ставлення до результатів людської праці; бажання долучатися до посильної предметно-практичної діяльності й прагнення виявляти творче ставлення до неї; базових умінь, навичок у різних видах праці та якостей особистості (відповідальність, самостійність, працелюбність, креативність).

Підвищення фахової майстерності керівників дошкільних навчальних закладів Закарпаття

9 квітня на базі дошкільного навчального закладу комбінованого типу №20 Ужгородської міської ради відбувся семінар–практикум для завідувачів дошкільних навчальних закладів Закарпаття, які проходять курси підвищення кваліфікації у Закарпатському інституті післядипломної педагогічної освіти «Роль керівника у впровадженні особистісно-орієнтованих технологій розвитку соціально-морального потенціалу дитини в умовах дошкільного закладу комбінованого типу».

Знайомство з мережевими технологіями в сучасному освітньому просторі Закарпаття

На базі Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти триває навчання музичних керівників дошкільних навчальних закладів області за семінарсько-тренінговою системою у рамках науково-педагогічного проекту «Академія інноваційного розвитку освіти» – «Підготовка керівних, педагогічних, науково-педагогічних кадрів до роботи за інноваційними освітніми технологіями» на виконання п. 63. Програми спільної діяльності Міністерства освіти і науки України та Національної академії педагогічних наук України.

Відбувся семінар-практикум про роль музейної педагогіки у національно-патріотичному вихованні та особистісному розвитку дітей дошкільного віку

В епоху державного і духовного відродження України пріоритетна роль належить розвитку національної системи освіти і виховання, яка має забезпечити вихід молодої незалежної української держави на світовий рівень. Для підвищення якості дошкільної освіти, забезпечення її сталого інноваційного розвитку цього навчального року педагогічні колективи дошкільних навчальних закладів спрямовують свою діяльність на формування різнобічно розвиненої, духовно багатої, оптимістично та патріотично налаштованої особистості, використовуючи нові педагогічні технології.

Шляхи творчого вдосконалення дошкільників

28 серпня в актовій залі Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти зібралися освітяни на семінар-практикум «Удосконалення професійної компетентності через упровадження інтерактивних технологій у діяльність педагогів дошкільних навчальних закладів». На заході, який зібрав понад сотню учасників, розглянули теоретичний та практичний аспекти.

Навчання керівників дошкільних навчальних закладів та навчально-виховних комплексів

На виконання плану роботи Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти на 2014 рік та з метою підвищення якості організації діяльності дошкільних навчальних закладів у 2014-2015 навчальному році кабінетом дошкільної, початкової та інклюзивної освіти ЗІППО організовано і проведено з 04 по 12 серпня навчання керівників дошкільних навчальних закладів та навчально-виховних комплексів, у структурі яких функціонують дошкільні навчальні заклади. Згідно з наказом департаменту освіти і науки, молоді та спорту Закарпатської облдержадміністрації від 19.06.2014 року № 257 керівники області мали змогу отримати низку методичних рекомендацій.

Аспекти інтеграції в українське суспільство ромської національної меншини

У грудні 2013 року Всеукраїнський Фонд «Крок за кроком» розпочав реалізацію проекту «Поширення досвіду Центрів для батьків у ромських громадах» за підтримки Міжнародного фонду «Відродження».
Цей проект «Поширення досвіду Центрів для батьків у ромських громадах» базується на результатах проекту «Центри підтримки батьків і дітей ромських громад Закарпаття», що впроваджувався ВФ «Крок за кроком» у 2011-2012 роках за підтримки ініціативи «Копачі Рома» програми «Раннє дитинство» Фонду Відкритого Суспільства та програми «Рома України» Міжнародного фонду «Відродження». Актуальність проекту обумовлена складною ситуацією в сфері освіти ромів із наголосом на дошкільну освіту.