Творчий підхід до організації роботи групи продовженого дня

tvorpidhid1

З метою сприяння розвитку професійно-творчої активності педагога-вихователя, пошуку шляхів підвищення творчого потенціалу, пошуково-дослідницької діяльності вихователів груп продовженого дня з нових підходів до організації навчально-виховного процесу учнів 16 квітня 2015 року у Закарпатському інституті післядипломної педагогічної освіти проведено обласний веб-семінар-практикум для методистів рай(міськ) методкабінетів, які відповідають за роботу груп продовженого дня, керівників методичних об'єднань вихователів груп продовженого дня, вихователів ГПД „Творчий підхід до організації роботи групи продовженого дня“.

У ході семінару обговорено наступні питання:
1. Формування творчого характеру педагогічної діяльності вихователя групи продовженого дня.
2. Зростання професійної майстерності та особистісного саморозвитку вихователя ГПД.
3. Розвиток творчої співпраці з вихованцями.
До роботи вебінару долучилися методисти методкабінетів, які відповідають за роботу груп продовженого дня з Міжгірського та Тячівського районів.
Семінар розпочався виступом Гаяш Оксани Володимирівни, методиста Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти, з питанням «Творча особистість вихователя як передумова розвитку творчих можливостей дітей». У ході виступу з’ясовано як основні напрями творчої діяльності вихователя групи продовженого дня, так і засоби спонукання вихователя до творчості, а саме – готовність до творчості у своїй діяльності, активна життєва позиція вихователя, професійна потреба в оволодінні секретами майстерності, а також прагнення вийти за межі умовностей та консервативних правил.
Методист підготувала для кожного учасника пам’ятку творчого вихователя ГПД.
Про творчий підхід до формування патріотичного середовища у групі продовженого дня з учасниками веб-семінару говорила Чмовш Людмила Юріївна, вихователь групи продовженого дня ЗОШ І-ІІІ ст. № 6 ім. Гренджі-Донського м. Ужгорода, керівник міського методичного об'єднання вихователів ГПД.
Свій власний творчий педагогічний досвід з поєднання традиційних та сучасних форм і методів організації виховного процесу у групі продовженого дня презентувала Єрмолаєва Ірина Анатоліївна, вихователь групи продовженого дня СНВК «Пролісок» м. Ужгорода.
Соколович Яною Василівною, вихователем ГПД Горондівської ЗОШ І-ІІІ ст. Мукачівського р-ну, презентовано самопідготовку у вигляді сюжетно-рольової гри.
Згідно з програмою семінару учасникам демонструвалися відеоелементи виховних годин вихователів груп продовженого дня ЗОШ І-ІІІ ст. № 8 м. Ужгорода: «Моя Батьківщина – Україна!», «Стежками рідної землі. Сім чудес України», «Здоровий не знає, який він багатий», «Подорож у країну «Ввічливість».
Методистом Закарпатського ІППО Оксаною Гаяш проведено тренінг розвитку творчих здібностей педагогів «Така барвиста творчість». Метою тренінгу було виявлення рис творчої особистості та створення умов, що розвивають креативні та комунікативні здібності педагогів, активізують образну пам’ять і творчу уяву, сприяють розвитку сміливого, нестандартного та гнучкого мислення; створення сприятливого мікроклімату в колективі; розвиток мотивації вихователя до самовдосконалення у різноманітних сферах життя.
Учасникам тренінгу були запропоновані вправи «Казковий вернісаж», «Продовж відомий вислів», «Застосування предметів», під час виконання яких кожен проявив свою індивідуальність, навички висловлювання своєї думки, вміння знаходити нові цікаві рішення, творчий потенціал. Вправа «П'ять добрих слів» сприяла створенню позитивної атмосфери групової взаємодії. Результатом проведеного тренінгу стало усвідомлення учасниками тренінгу позитивного самосприйняття, творчого розвитку та професійного зростання.

tvorpidhid2

завантажити матеріали семінару

Відеофрагменти занять