Аудиторія художньо-естетичних дисциплін та духовно-морального спрямування

Календарне планування з образотворчого мистецтва для 1 класу

Передмова

У сучасних умовах, коли зниження духовного потенціалу стає відчутною реальністю, необхідність зорієнтованості на розвиток духовного ставлення особистості є одним з пріоритетних напрямів у розробці концепції виховання та освіти підростаючого покоління. З огляду на це особливого значення набувають питання культурного розвитку та естетичного виховання учнів засобами мистецтва.

 

Саме мистецтво займає особливе місце в системі духовної культури. Мистецтво є втіленням системи духовних цінностей, естетичних ідеалів, світоглядних позицій, зразком творчості, засобом духовного розвитку особистості.

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН НА 2013-2014 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

Сьогодні мистецтво у системі сучасної освіти розглядається як суттєвий компонент загальної освіти школяра. Його могутній пізнавальний і виховний потенціал пов'язаний з естетичною природою, завдяки якій осягаються потаємні найскладніші процеси духовного життя людини, її внутрішнього світу.
Сучасне навчання, і мистецьке зокрема, ґрунтується на засадах особистісно-зорієнтованого і компетентнісного підходів, визначених в основних нормативних документах освіти – державних стандартах, навчальних планах, програмах.

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН НА 2013-2014 НАВЧАЛЬНІ РОКИ

Сьогодні мистецтво у системі сучасної освіти розглядається як суттєвий компонент загальної освіти школяра. Його могутній пізнавальний і виховний потенціал пов'язаний з естетичною природою, завдяки якій осягаються потаємні  найскладніші процеси духовного життя людини, її внутрішнього світу.
Сучасне навчання, і мистецьке, зокрема, ґрунтується на засадах особистісно-зорієнтованого і компетентнісного підходів, визначених в основних нормативних документах освіти – державних стандартах, навчальних планах, програмах.

МОВОЮ ФАРБ І ПЕНЗЛЯ

Цього дня в Закарпатському інституті післядипломної педагогічної освіти зібралися найменші учасники учнівських олімпіад них змагань. Учні 5-7 класів взяли участь у другому турі конкурсу з образотворчого мистецтва. Відкрила його і побажала творчих успіхів директор Закарпатського ІППО Т.В.Палько.

 

Цей невпізнаний звичний світ. Аранжування квітів

Буштинська гімназія-інтернат I-III ступенів гуманітарного профілю
Обласний семінар вчителів інтегрованого курсу «Мистецтво» Розвиток творчого мислення учнів на уроках мистецтва, засобами комп’ютерних технологій
Буштино 2011 рік
Образотворче мистецтво
Тема:      Цей  невпізнаний  звичний  світ.  Аранжування  квітів.

Обласний науково-методичний семінар методистів Р(М)МК

Мистецтво – це безмежність
де немає і не може бути  зупинки.
І. Марчук

31 березня –  1 квітня 2011 року на базі Буштинської гімназії – інтернату відбувся обласний науково – методичний семінар методистів Р(М)МК та вчителів, які викладають інтегрований курс «Мистецтво» на тему «Розвиток творчого мислення учнів на уроках мистецтва, засобами комп'ютерних технологій».