Аудиторія художньо-естетичних дисциплін та духовно-морального спрямування

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН НА 2013-2014 НАВЧАЛЬНІ РОКИ

Сьогодні мистецтво у системі сучасної освіти розглядається як суттєвий компонент загальної освіти школяра. Його могутній пізнавальний і виховний потенціал пов'язаний з естетичною природою, завдяки якій осягаються потаємні  найскладніші процеси духовного життя людини, її внутрішнього світу.
Сучасне навчання, і мистецьке, зокрема, ґрунтується на засадах особистісно-зорієнтованого і компетентнісного підходів, визначених в основних нормативних документах освіти – державних стандартах, навчальних планах, програмах.

МОВОЮ ФАРБ І ПЕНЗЛЯ

Цього дня в Закарпатському інституті післядипломної педагогічної освіти зібралися найменші учасники учнівських олімпіад них змагань. Учні 5-7 класів взяли участь у другому турі конкурсу з образотворчого мистецтва. Відкрила його і побажала творчих успіхів директор Закарпатського ІППО Т.В.Палько.

 

Цей невпізнаний звичний світ. Аранжування квітів

Буштинська гімназія-інтернат I-III ступенів гуманітарного профілю
Обласний семінар вчителів інтегрованого курсу «Мистецтво» Розвиток творчого мислення учнів на уроках мистецтва, засобами комп’ютерних технологій
Буштино 2011 рік
Образотворче мистецтво
Тема:      Цей  невпізнаний  звичний  світ.  Аранжування  квітів.

Обласний науково-методичний семінар методистів Р(М)МК

Мистецтво – це безмежність
де немає і не може бути  зупинки.
І. Марчук

31 березня –  1 квітня 2011 року на базі Буштинської гімназії – інтернату відбувся обласний науково – методичний семінар методистів Р(М)МК та вчителів, які викладають інтегрований курс «Мистецтво» на тему «Розвиток творчого мислення учнів на уроках мистецтва, засобами комп'ютерних технологій».

Загальна мистецька освіта: теорія і практика

Мистецтво з його унікальними можливостями впливу на особистість має розглядатися не тільки як джерело розвитку спеціальних художніх здібностей і суто художніх умінь (що є надзвичайно важливим, але недостатнім), а також як універсальний засіб формування світоглядних уявлень і ціннісних орієнтацій, духовно-творчого потенціалу, образно-асоціативного мислення особистості, загальнокультурних і соціокультурних компетентностей. Таким чином, кардинального оновлення потребують цілі і зміст навчання і виховання, технології викладання мистецтва, оцінювання результатів освіти.

Розвиток творчого мислення учнів на уроках мистецтва, засобами комп'ютерних технологій

На Закарпатті під час проведення на базі Буштинської гімназії-інтернату Тячівського району (директор Орос Олена Федорівна) обласного науково-методичного семінару методистів Р(М)МК та вчителів, які викладають І інтегрований курс «Мистецтво» на тему «Розвиток творчого мислення учнів на уроках мистецтва, засобами комп'ютерних технологій» (31.03 - 1.04.2011 р.) учасники спілкувалися у «скайпі» з автором концепції інтегрованого курсу «Мистецтво» Л. Масол щодо особливостей засвоєння учнями навчальної програми з даного курсу з використання підручників та електронних посібників (ППЗ). Присутні дали високу оцінку роботі методичного об'єднання художньо-естетичного циклу району в плані застосування інформаційно-комунікаційних технологій, комп'ютерного та мультимедійного обладнання.