Іноземні мови

Розвиток України в умовах європейської інтеграції потребує модернізації процесу викладання іноземних мов в системі освіти й широкого використання комунікативного, компетентнісного підходів реалізації загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти. Таким є вектор навчально-методичної роботи у галузі іншомовної освіти, що здійснюється методистами іноземних мов Мар'яною Тріфан (англійська мова), Іванною Буксар (німецька мова) та Олесею Рацюк (французька мова).

„Нуш. Іноземна мова. Ключі до успіху”

facylitatora1

20 вересня відбулася презетація онлайн-порадника для вчителів іноземної мови „Нуш. Іноземна мова. Ключі до успіху" (поради фасилітатора).
Реформа НУШ, незважаючи ні на що, рухається далі і прийшла до середньої школи.

Актуальні питання викладання іноземних мов

inozemni2

29, 30 та 31 серпня іншомовна спільнота Закарпаття долучилася до циклу вебінарів, присвячених актуальним питанням вивчення/викладання іноземних мов у закладах загальної середньої освіти у 2022/2023 навчальному році.

Вчителі іноземних мов обговорили проєкт методичних рекомендацій з викладання предмета „Іноземна мова” у 2022/2023 навчальному році

inozemna5klas-1

22 червня відбувся онлайн семінар для представників іншомовної освіти.
У заході взяли участь 190 вчителів англійської, німецької, французької мов.

Нові підходи у підручникотворенні щодо викладання французької мови у 5 класі

francuzka-1

У ході курсів підвищення кваліфікації вчителів французької мови, що викладатимуть предмет у 5 класі за Концепцією НУШ організовано та проведено вебінар з автором підручника для 5 класу Іриною Ураєвою. Цікавий погляд на сучасний підручник з проєкцією наскрізних умінь та перспективних тенденцій методик викладання іноземної мови від француьких авторів, дружня атмосфера дискусії та обмін досвідом з колегами, що використовуть серію підручників авторки у навчальному процесі – саме таким був вебінар 30 травня.

Семінар-практикум учителів іноземних мов з питань закінчення навчального року 2021/2022

end-of-year-inoz-1

Відповідно до плану роботи Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти 27 травня відбувся семінар-практикум учителів іноземних мов з питань закінчення навчального року.

Україна воєнна: дні франкофонії

Screenshot 7

27/02/22 - 1 Битва за Київ: між порятунком і опором
06/03/22 - Війна в Україні: хоробрість і страх жителів Києва
13/03/22 - Україна під бомбами: цивільні у пастці
Щороку 20 березня Міжнародний день франкофонії широко відзначався різним акціями з популяризації французької мови на теренах нашої держави при підтримці іноземних франкомовних представництв в Україні, таких як посольства Франції, Швейцарі, Бельгії, Канади, Алжиру та інших.
Цьогоріч все змінилося… Змінилося в одну мить, в один ранок 24 лютого.

„Нова українська школа: методика навчання французької мови у 1-4 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу” (Навчально-методичний посібник)

 

francuzka

Зростаючі потреби в спілкуванні різними мовами, співпраця між країнами із різними культурними традиціями та нова освітня система в Україні вимагають суттєвих змін у підході до оновлення змісту та методів навчання іноземних мов. Знання іноземних мов є важливою передумовою для особистих, культурних, професійних та економічних контактів. Оновлення цілей та змісту навчання зумовлює оновлення освітніх технологій.
У початковій школі мета шкільного курсу полягає у формуванні комунікативної та соціокультурної компетенції учнів, розвитку їхньої здатності використовувати французьку мову як інструмент спілкування у діалозі культур. Учні ознайомлюються з особливостями життя та побуту народів країн франкомовного світу.