Хуст, Хустський район

Гейміфікація або ігрофікація на уроках української мови та літератури

game 1

Одна з ідей сучасної школи — наблизитись до реальних викликів та виховати відповідальність в учнях. В епоху сьогодення, коли інформація доступна всім, самих лише знань недостатньо для того, щоб стати успішною і щасливою людиною. Потрібно щось більше – вміння спілкуватися, об’єднуватися заради ідеї, співпрацювати, співпереживати, працювати в команді, слухати і прислухатися, чути і бути почутим, жити в суспільстві вільним і в той же час не порушувати кордонів особистісного простору інших людей, бажання бути корисним. Коли ми призвичаюємося до повторюваної діяльності, вона стає автоматичною: ми перестаємо думати про якість результату і свій внесок у нього. Рутинізація знижує мотивацію і розсіює увагу. Протилежністю до цього є стан потоку — висока зосередженість на справі. У цьому стані не помічаємо плину часу і досягаємо максимальної концентрації та ефективності.

Відпочиваючи вчимося у літньому мовному таборі «Sun Lingua»

tabir hust2

Настало красне літечко, а з ним і довгоочікувані літні канікули – час відпочинку, розваг для шкільної дітвори. Літній мовний (англійський) табір «Sun Lingua» був організований на базі Хустської спеціалізованої школи І –ІІІ ст. № 3, бо школа в Хусті – базова з вивчення англійської мови. 107 школярів 5-8 класів з різних шкіл міста приходили в табір відпочивати та поглибити знання з англійської мови. Учителі Хустської спеціалізованої школи №3 мають неабиякий досвід роботи з дітьми в позаурочний час, бо аналогічні табори щороку проводили волонтери Корпусу Миру, які працювали у школі та в Закарпатській області.