Історія

Згадайте предків своїх, щоб історія перед вами не згасла…

ist 1

„Згадайте предків своїх, щоб історія перед вами не згасла”, – цими словами Ольги Кобилянської можна охарактеризувати краєзнавчий напрям діяльності вчителів історії та географії Закарпатської області. Адже краєзнавство – це безцінна скарбниця історичного досвіду багатьох поколінь. Саме заходи краєзнавчого спрямування виховують почуття патріотизму, любові до Батьківщини, до рідного краю, формують почуття відповідальності за долю свого краю, своєї країни.

Наш край у роки Другої світової війни

08

Гортистська Угорщина до середини березня 1939 р. встановила свою владу на всій території Карпатської України, запровадивши угорський окупаційний режим з усіма його проявами. Гортіївці приступили до чистки території від „небажаних” елементів, масових арештів і розстрілів, які проходили паралельно з діями армії.
У березні 1939 р. Німеччина, порушивши Мюнхенський договір 1938 р., окупувала всю територію Чехословаччини. Одночасно 14 березня Угорщина почала окупацію Закарпаття. Таким чином, долю Закарпаття 1938-1939 рр. вирішили країни, які підписали Мюнхенський договір: Німеччина, Італія – з одного боку, Велика Британія, Франція – з іншого.

Учителі історії обговорили навчальні програми

hrec 2

Днями на базі Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти проходив семінар для вчителів історії міста Ужгород, де обговорювали нову редакції програм з історії України та всесвітньої історії, та проекту Типових навчальних планів для загальноосвітніх навчальних закладів. Тетяна Палько, директор Закарпатського ІППО, привітала учасників заходу, та розповіла, що для успішного проведення освітньої реформи потрібні не просто енергійні фахівці, а креативні особистості, здатні змінювати світ навколо себе і просувати нові ідеї та впроваджувати їх у життя.

Застосування новітніх методологічних підходів до викладання історії та правознавства

На базі Мукачівської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 4 з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів та Мукачівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 ім. О.С.Пушкіна відбувся обласний семінар методистів суспільствознавчих дисциплін районних (міських) відділів (управлінь) освіти та керівників районних (міських) методичних об’єднань учителів суспільствознавчих дисциплін «Застосування новітніх методологічних підходів до викладання шкільного курсу історії та правознавства як основа формування міжетнічної та міжконфесійної толерантності учнів в умовах полікультурного суспільства».

Вивчення суспільствознавчих дисциплін

На базі Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти 20 серпня 2014 року відбувся інструктивно-методичний семінар для методистів суспільствознавчих дисциплін районних (міських) відділів (управлінь) освіти та керівників рай(міськ)методоб’єднань вчителів суспільствознавчих дисциплін “Вивчення суспільствознавчих дисциплін в ЗНЗ області в 2014/2015 навчальному році у контексті реформування національної освіти”.

Використання матеріалів історичного краєзнавства під час вивчення історії в загальноосвітніх навчальних закладах

DSC 0192У березні 2014 року, на базі загальноосвітніх навчальних закладів міста Хуста, відбувся обласний науково-методичний семінар для методистів районних (міських) відділів (управлінь) освіти, керівників районних (міських) методичних об`єднань учителів історії «Використання матеріалів історичного краєзнавства під час вивчення історії в загальноосвітніх навчальних закладах».

Історію творимо ми…

28 січня на базі Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти пройшов ІІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії.

Урок пам’яті на тему: «Наш край у роки війни. Книга пам’яті Закарпаття розповідає»

День визволення України від фашистських загарбників

Мета. Поглибити знання учнів про події, що відбувались у нашому краї в роки війни; розкрити героїзм мешканців нашого краю; закріплювати навички аналізу і зіставлення історичного матеріалу, вміння розглядати історичні явища в конкретно-історичних умовах.    
Виховувати учнів у дусі патріотизму, національної свідомості та гідності.
Тип уроку: урок узагальнення і систематизації знань.
Форма проведення: урок пам'яті