Історія

Актуальні питання викладання суспільствознавчих дисциплін

На базі Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти відбувся інструктивно-методичний семінар для методистів суспільствознавчих дисциплін районних (міських) відділів (управлінь) освіти та керівників рай(міськ)методоб’єднань вчителів суспільствознавчих дисциплін на тему: “Викладання суспільствознавчих дисциплін в 2013/2014 навчальному році у контексті реформування національної освіти”.

Методичні рекомендації

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 № 1392 «Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти» у 2013/2014 навчальному році 5 класи загальноосвітніх навчальних закладів перейдуть на навчання за новими програмами для учнів 5–9 класів загальноосвітніх навчальних закладів, з якими можна ознайомитися на сайті Міністерства освіти і науки України за адресою: www.mon.gov.ua.

Про відзначення у 2013 році Дня скорботи і вшанування пам’яті жертв війни в Україні

Методичні рекомендації

Відповідно до листа Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України від 18.06.2013 № 14.1/10-2167 «Про підготовку та відзначення у 2013 році Дня скорботи і вшанування пам’яті жертв війни в Україні» Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти рекомендує протягом червня-липня 2013 року в таборах з денним перебуванням на базі навчальних закладів та літніх оздоровчих дитячих таборах провести виховні години «Вклонімося великим тим рокам», бесіди «І пам’ятає світ врятований», години спілкування «Так воювали наші діди», конференції «На суворих шляхах війни», засідання «круглих столів» «Початок Великої Вітчизняної війни: нові сторінки історії, імена, події», зустрічі з ветеранами Великої Вітчизняної війни.

Компетентнісний підхід у процесі навчання історії та правознавства у школі

У травні в Іршавському районі відбувся обласний науково-методичний семінар методистів районних (міських) відділів (управлінь) освіти та голів районних (міських) методобۥєднань вчителів суспільних дисциплін з «Компетентнісний підхід у процесі навчання історії та правознавства на уроках та в позаурочний час». Робота семінару розпочалася в Іршавській гімназії, де учасників привітали методист кабінету суспільно-гуманітарних дисциплін Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти Ю. Ю. Шимон, начальник управління освіти, молоді і спорту Іршавської РДА Є. М. Яцканич, завідувач РМК М. Ю. Келемен.

ЦІНА ПЕРЕМОГИ

УРОК-ДОСЛІДЖЕННЯ (11 КЛАС)

Мета:
На основі різних статистичних даних, що склались у сучасній історичній літературі, дослідити баланс втрат і здобутків України в роки Другої світової війни (1939—1945 pp.).
Розвивати в учнів уміння опрацьовувати і порівнювати статистичні дані, складати порівняльні таблиці, аналізувати позиції істориків та діячів стосовно масштабів втрат та руйнувань, завданих українському народові Другою світовою війною.
Виховувати в учнів почуття гордості за український народ та негативне ставлення до будь-яких проявів насилля.

Тип уроку:
урок закріплення набутих знань, умінь і навичок.
Форма проведення уроку:
урок - дослідження.