Історія

Компетентнісний підхід у процесі навчання історії та правознавства у школі

У травні в Іршавському районі відбувся обласний науково-методичний семінар методистів районних (міських) відділів (управлінь) освіти та голів районних (міських) методобۥєднань вчителів суспільних дисциплін з «Компетентнісний підхід у процесі навчання історії та правознавства на уроках та в позаурочний час». Робота семінару розпочалася в Іршавській гімназії, де учасників привітали методист кабінету суспільно-гуманітарних дисциплін Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти Ю. Ю. Шимон, начальник управління освіти, молоді і спорту Іршавської РДА Є. М. Яцканич, завідувач РМК М. Ю. Келемен.

ЦІНА ПЕРЕМОГИ

УРОК-ДОСЛІДЖЕННЯ (11 КЛАС)

Мета:
На основі різних статистичних даних, що склались у сучасній історичній літературі, дослідити баланс втрат і здобутків України в роки Другої світової війни (1939—1945 pp.).
Розвивати в учнів уміння опрацьовувати і порівнювати статистичні дані, складати порівняльні таблиці, аналізувати позиції істориків та діячів стосовно масштабів втрат та руйнувань, завданих українському народові Другою світовою війною.
Виховувати в учнів почуття гордості за український народ та негативне ставлення до будь-яких проявів насилля.

Тип уроку:
урок закріплення набутих знань, умінь і навичок.
Форма проведення уроку:
урок - дослідження.

Олімпіада – часточка історії

22 січня в стінах Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти відбувся ІІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії. Даний навчальний предмет – найулюбленіший для більшості школярів. На історії, як і на футболі, знаються майже всі. Та серед такого широкого загалу знавців є лідери, справжні «зірки», що заявили про себе на міських і районних учнівських олімпіадах.

Освітній профіль – історія

altНа базі Калинівської загальноосвітньої школа І-ІІІ ступенів Калинівської сільської ради Тячівського району Закарпатської області та Дубівської загальноосвітньої школа І-ІІІ ступенів Дубівської селищної ради Тячівського району Закарпатської області відбувся обласний науково-практичний семінар методистів районних /міських/ відділів /управлінь/ освіти райдержадміністрацій /міських рад/ та голів районних /міських/ методоб’єднань вчителів історії та правознавства з проблеми «Особливості навчання на уроках історії, правознавства, позакласній, позашкільній роботі в умовах допрофільної та профільної освіти».

Мій край – моя історія жива

На сучасному етапі у всіх верств суспільства значно зросла цікавість до першовитоків і джерел своєї історії. Велика історія кожної країни, неначе барвиста мозаїка, складається з сотень тисяч маленьких часточок історії міст і сіл усієї держави. Як відомо, любов до рідної землі, до Батьківщини – одне з найсвятіших почуттів, тож діяльність педагогів Мукачівщини, перш за все, спрямована на те, щоб кожна дитина усвідомила себе особистістю, відчула красу і безмежжя рідного краю, любила і поважала історію свого народу. У своїй педагогічній діяльності вчителі історії та правознавства загальноосвітніх навчальних закладів Мукачівського району впроваджують новітні технології, використовуючи активні форми залучення учнів до вивчення, дослідження та збереження історико-культурної спадщини нашого народу. У школах створюються умови для ефективної професійної діяльності, розвитку творчого потенціалу педагогічних кадрів.

Переможний дубль у Житомирі

altСеред багатьох інтелектуальних змагань наших українських школярів усе більшої популярності набувають турніри з тих чи інших шкільних предметів, а з-поміж них найпрестижнішим і навіть до певної міри найелітнішим багато учнів вважають турнір юних істориків. І це не дивно – адже учасники турніру мають продемонструвати не лише свій інтелект, а й уміння застосовувати історичну логіку, використовувати цікаві історичні факти, влучно подавати аргументи на користь своєї позиції. Не став винятком і XІІІ Всеукраїнський турнір юних істориків, який запросив лицарів історії «схрестити шпаги» у місті Житомирі.