Історія
ЦІНА ПЕРЕМОГИ

Мета:
На основі різних статистичних даних, що склались у сучасній історичній літературі, дослідити баланс втрат і здобутків України в роки Другої світової війни (1939—1945 pp.).
Розвивати в учнів уміння опрацьовувати і порівнювати статистичні дані, складати порівняльні таблиці, аналізувати позиції істориків та діячів стосовно масштабів втрат та руйнувань, завданих українському народові Другою світовою війною.
Виховувати в учнів почуття гордості за український народ та негативне ставлення до будь-яких проявів насилля.
Тип уроку:
урок закріплення набутих знань, умінь і навичок.
Форма проведення уроку:
урок - дослідження.
Тематика випускних робіт для слухачів курсів підвищення кваліфікації учителів історії та правознавства
Олімпіада – часточка історії
22 січня в стінах Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти відбувся ІІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії. Даний навчальний предмет – найулюбленіший для більшості школярів. На історії, як і на футболі, знаються майже всі. Та серед такого широкого загалу знавців є лідери, справжні «зірки», що заявили про себе на міських і районних учнівських олімпіадах.
Методичні рекомендації щодо вивчення суспільствознавчих дисциплін у 2012-2013 н.р.
Освітній профіль – історія

Мій край – моя історія жива
На сучасному етапі у всіх верств суспільства значно зросла цікавість до першовитоків і джерел своєї історії. Велика історія кожної країни, неначе барвиста мозаїка, складається з сотень тисяч маленьких часточок історії міст і сіл усієї держави. Як відомо, любов до рідної землі, до Батьківщини – одне з найсвятіших почуттів, тож діяльність педагогів Мукачівщини, перш за все, спрямована на те, щоб кожна дитина усвідомила себе особистістю, відчула красу і безмежжя рідного краю, любила і поважала історію свого народу.
У своїй педагогічній діяльності вчителі історії та правознавства загальноосвітніх навчальних закладів Мукачівського району впроваджують новітні технології, використовуючи активні форми залучення учнів до вивчення, дослідження та збереження історико-культурної спадщини нашого народу. У школах створюються умови для ефективної професійної діяльності, розвитку творчого потенціалу педагогічних кадрів.
Переможний дубль у Житомирі

Сучасні прийоми організаційно-навчальної діяльності вчителів та учнів при вивченні історії в школі
(Методичний посібник /Автори-упорядники Ю.Ю.Шимон, І.І.Щерба. - Ужгород, 2010)