Українська мова та література

Сльоза омиває душу

4

Невеличке українське містечко Чорнобиль, що потопало в зелені, у вишнях та яблунях. Дочорнобильський світ – спокійний, неквапливий, занурений у поблажливу благодушність. Здавалося, що тут гармонійно злилися краса поліської природи і сховані в бетон чотири блоки АЕС. Трагедія сталася 26 квітня 1986 року.

Зустріч із відомим українознавцем

IMG 5719

5 квітня в актовій залі Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти на запрошення Тетяни Гнаткович, завідувача кабінету методики викладання суспільно-гуманітарних та художньо-естетичних дисциплін, кандидата педагогічних наук, відбулася зустріч із мовознавцем, телеведучим, автором багатьох підручників та посібників Олександром Авраменко, доцентом Київського університету імені Бориса Грінченка, завідувачем кафедри гуманітарних дисциплін Технічного ліцею НТР „КПІ”. Присутні у залі – кращі представники українських філологів Закарпатської області та учні 10-11 класів Ужгородської загальноосвітньої школи-інтернату з поглибленим вивченням окремих дисциплін Закарпатської обласної ради (директор О.Т. Іщенко), навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І ступеня з угорською мовою навчання - угорськомовна гімназія" Ужгородської міської ради Закарпатської області (директор П.П. Ковач).

Об’єднані українським словом

int 02

28 березня щиро і гостинно зустріла Полтава 150 учасників ІV етапу ХХХ Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури. На урочистому відкритті в Полтавському національному педагогічному університеті імені В.Г. Короленка знавців української мови та літератури привітали головний спеціаліст департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки України Олена Котусенко, ректор ПНПУ імені В.Г. Короленка Микола Степаненко та ректор ПОІППО імені М.В. Остроградського Віталій Зелюк.

Інноваційні методи викладання уроків словесності

zamitka 5

На базі Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти відбулася зустріч слухачів курсів підвищення кваліфікації вчителів-словесників із переможницею Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2015» у номінації «Українська мова і література» Олесею Ківеждій (Хустська гімназія-інтернат).

Перемога найвищого рівня

y4 roku

У фінальному етапі третього (заключного) туру ХХ Всеукраїнського конкурсу «Учитель року» в номінації «Українська мова і література» здобула перемогу Олеся Ківеждій, учитель української мови і літератури Хустської гімназії-інтернату. Професійний конкурс – це не тільки випробування, це справжній вернісаж новаторських ідей і педагогічних знахідок.

Відбувся V Міжнародний мовно-літературний конкурс учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка

konkshev-021

У суботу, 14 лютого, в стінах Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти відбувся фінальний етап V Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка. У конкурсі взяло участь 16 учнів 5–11 класів загальноосвітніх навчальних закладів області, троє - студентів ВНЗ І-ІІ та двоє - ІІІ–ІV рівнів акредитації.

ХV Міжнародний конкурс з української мови ім. П.Яцика

jacyk2

24 січня Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти радо зустрічав учасників четвертого етапу ХV Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика серед учнів загальноосвітніх та вищих навчальних закладів.

Конкурс знавців рідного слова

Сьогодні, 19 грудня, у стінах Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти відбувся ІІІ етап XV Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика, у якому взяли участь 122 учні загальноосвітніх навчальних закладів та 14 студентів вищих навчальних закладів І-ІV рівнів акредитації.

Відбувся обласний етап Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Т. Шевченка

12 грудня у Закарпатському інституті післядипломної педагогічної освіти відбувся ІІІ (обласний) етап Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Т. Шевченка. У конкурсі взяло участь 42 учні 5–11 класів загальноосвітніх навчальних закладів області, 15 учнів ПТНЗ і студентів ВНЗ І-ІІ та ІІІ–ІV рівнів акредитації. 57 творчо обдарованих учасників працювали над завданням, складеним для різних вікових категорій.