Обласний семінар українських філологів

oblsemukrfil1

28 жовтня у Закарпатському інституті післядипломної педагогічної освіти відбувся обласний науково-практичний семінар методистів української мови та літератури районних (міських) відділів (управлінь) освіти «Комунікативна компетентність як складова культури мовлення вчителя».

У роботі семінару взяли участь Лідія Ходанич, завідувач кафедри педагогіки та психології Закарпатського інституту післядипломної педагогічно освіти, Петро Ходанич, доцент кафедри суспільно-гуманітарної та етико-естетичної освіти, Тетяна Гнаткович, завідувач кабінету методики викладання суспільно-гуманітарних та художньо-естетичних дисциплін, Оксана Опачко, методист кабінету методики викладання суспільно-гуманітарних та художньо-естетичних дисциплін.
Сучасне інформаційно-технологічне суспільство ставить перед системою післядипломної педагогічної освіти завдання підготовки сучасного спеціаліста, який уміє працювати із швидкозмінними потоками інформації, бути комунікаційно грамотним.
Доповідачі, акцентуючи увагу учасників на ролі ІКТ на уроках мови та літератури, розкрили питання науково-методичної підготовки учителя; формуванні успішної інтелектуальної діяльності та словесної творчості через системне використання міжпредметних зв’язків та засобів інтеграції й раціонального використання групової діяльності.
Наголосивши на нормативно-правовому та методичному забезпеченні проведення V Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка, XV Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика, розкривши мотиваційний аспект опанування української мови в контексті мовленнєвої діяльності, виступаючі допомогли учасникам розібратися з проблемними моментами у роботі методистів.
Також учасники обговорили особливості нових підходів до оцінювання школярів, обмінялися думкам. Фахівці рідної мови, які з’їхалися зі всієї області, отримали настанови, рекомендації, які використовуватимуть у своїй подальшій роботі.
Мета професійно-педагогічної діяльності вчителя української мови і літератури полягає в цілісності впровадження компонентів дидактичних систем навчання на засадах інноваційних освітніх підходів і технологій, методичному забезпеченні навчально-виховного процесу, що у майбутньому допоможе забезпечити високий результат.

oblsemukrfil2

oblsemukrfil3