Українська мова та література

Зміст мовної освіти

Основна мета навчання української мови як державної полягає у формуванні комунікативної компетентності випускників. У зв’язку з цим очевидною стає потреба у доборі теоретичного матеріалу, необхідного й достатнього для розвитку комунікативних умінь.

Ювілей Марії Підгірянки

29 квітня виповнюється 130-річчя від дня народження Марійки Підгірянки (Марії Омелянівни Домбровської (Ленерт), письменниці і педагога. У 1919-1929 pp. жила і вчителювала на Перечинщині. Народилася в с. Білі Ослави Надвірнянського р-ну Івано-Франківської обл. (1881-1963)

Компетентнісна парадигма освіти

Холодним дощовим осіннім ранком зустрічала гостей з усіх куточків Закарпаття високогірна Рахівщина, адже саме тут у Великобичківській ЗОШ І – ІІІ ст. №1 Рахівського району стартував черговий обласний науково-практичний семінар методистів української мови та літератури відділів (управлінь) освіти райдержадміністрацій та міськвиконкомів на тему „Формування мовної компетентності як складової інноваційної діяльності вчителів української мови та літератури”.

Кабінет української мови і літератури

Кабінет української мови і літератури розпочав свою роботу у травні 1946 року. Його очолив Л.Нестерович, а відтак – М.Зінченко, В.Дяченко, М.Медвідь, Й.Кучинський та Г.Білокопитова.
З січня 1950 року зав. кабінетами, в обов’язок яких входила й відпо-відальність за стан викладання української і російської мов, були З.Лебедівська, Л.Сопільняк, О.Біднова, А.Арсірій, О.Кулинич, Д.Федака.