Самоосвіта як основа підвищення фахової компетентності вчителя географії та економіки

sem 2

Саме під таким гаслом у рамках курсів підвищення кваліфікації вчителів географії та економіки області 11 квітня в Закарпатському ІППО пройшла Школа педагогічної майстерності. Відкрила захід методист кабінету методики викладання природничо-математичних дисциплін Г.Б. Глюдзик (керівник курсів). Епіграфом до свого виступу Г.Б. Глюдзик вибрала народну мудрість: „Найкращий учитель – це досвід, він дуже дорого бере, але добре вчить”, адже педагоги-практики найчастіше у своїй роботі орієнтуються на власний досвід, постійно удосконалюють його протягом усієї трудової діяльності, шукаючи при цьому найоптимальніші шляхи для підвищення якості навчання та розвитку інтересу учнів до вивчення предмета.

Під час роботи Школи педагогічної майстерності виступили учителі географії та економіки області: Н.І. Голянич – учитель географії Ключарківської ЗОШ І-ІІ ст. Мукачівського району, Г.О. Пасічник – учитель географії та економіки Мукачівської ЗОШ І-ІІІ ст. №13, О.О. Воропаєва – учитель економіки Ліцею „Лідер” ЗОШ І-ІІІ ст. №20 м.Ужгорода, які поділилися власним досвідом щодо самоосвіти, зазначивши, що таке професійне становлення педагога і як довго проходить цей процес, а результатом професійного становлення будь-якого суб'єкта діяльності є його фахова майстерність.
Створюючи власну модель програми професійно-особистісного саморозвитку, педагоги виходили з того, що сьогодні суспільству потрібні ініціативні й креативні фахівці. Займаючись самоосвітою згідно з особистим планом саморозвитку, ними досягнуто певних результатів у роботі, які показують, що у їхніх учнів формується нова система знань, умінь і навичок, розвивається самостійність, виникає інтерес до географії та економіки, а все це сприяє підвищенню ефективності навчання учнів.

sem 1