Державний стандарт базової середньої освіти: шкільна природничо-математична освіта

VEB19 серпня в рамках курсів підвищення кваліфікації вчителів географії та економіки, фізики та астрономії Закарпатської області відбувся вебінар «Державний стандарт базової середньої освіти: шкільна природничо-математична освіта».
Захід організований і проведений Інститутом педагогіки Національної академії педагогічних наук України спільно з Закарпатським інститутом післядипломної педагогічної освіти. Модератор –Галина Глюдзик.

 

З вітальним словом до учасників та організаторів заходу звернулася заступник директора з навчально-методичної роботи та моніторингу якості знань, кандидат фізико-математичних наук ЗІППО Тетяна Грабовська. Виступи наукових співробітників відділу навчання географії та економіки Інституту педагогіки НАПН України розпочала Тетяна Назаренко (доктор пед. наук, завідуюча відділом навчання географії та економіки Інституту педагогіки НАПН України). У своєму виступінауковець розкрила тему «Формування предметних компетентностей через зміст затверджених законодавчих документів: Держстандарт, Концепція природничо-математичної освіти, Концепція розвитку STEM-освіти». У роботі заходу також взяли активну участь:
Яценко Володимир Сергійович, старший науковий співробітник відділу навчання географії та економіки Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук;
Логінова Аліна Олексіївна, науковий співробітник відділу навчання географії та економіки Інституту педагогіки НАПН України.
Під час зустрічі було розглянуто ряд важливих питань:

- про нову Концепцію природничо-математичної освіти (STEM-освіти) та перелік обладнання для STEM-лабораторій, а також про переваги та недоліки дистанційного навчання;
- роль STEM-освіти у формуванні життєвих компетентностей учасників освітнього процесу;
- про роль інтегрованих курсів та курсів за вибором в системі нового Державного стандарту базової середньої освіти;
- наскрізною стала тема організації дистанційної освіти під час карантину.

На завершення учасники подякували один одному за співпрацю і наголосили на необхідності поєднання ресурсів наукових установ, установ післядипломної педагогічної освіти та закладів загальної середньої освіти навколо вирішення актуальних проблем реформування освітньої галузі. Сподіваємося, що всі учасники – а їх було 38 осіб – отримали відповіді на свої питання.