Тематика індивідуальних та колективних випускних робіт з географії та економіки

  1. Використання системно-структурного підходу в навчально-виховному процесі з географії та економіки.
  2. Використання антропологічного підходу у формуванні суб’єкт-суб’єктної взаємодії вчителя та учнів на уроках географії.
  3. Створення умов для реалізації інтелектуально-особистісного потенціалу учнів у навчально-виховному процесі з географії та економіки.
  4. Забезпечення збагачуючого виховного середовища школи як умова психосоціального зростання учнів.
  5. Здійснення диференційованого та індивідуального підходу до учнів у навчально-виховному процесі з географії та економіки.
  6. Формування пізнавальної діяльності школяра у навчальному процесі з географії та економіки.
  7. Шляхи підвищення пізнавальної активності учнів у процесі вивчення географії та економіки.
  8. Оптимізація процесу формування внутрішньої мотивації учіння в навчально-виховному процесі з географії та економіки.
  9. Використання методів навчання логічного мислення школярів на уроках географії та економіки.
  10. Упровадження технології критичного мислення в процесі навчання географії та економіки.
  11. Досвід та практика організації навчальних занять в активній формі в навчально-виховному процесі з географії та економіки.
  12. Використання проблемно-діалогічних методів у навчальному процесі з географії та економіки.
  13. Методи розвитку творчого мислення у навчальному процесі з географії та економіки.
  14. Використання тестів у процесі підготовки до контрольно-оціночної діяльності на уроках географії та економіки.
  15. Теорія та практика самоаналізу навчальних занять з позиції системного підходу на уроках географії та економіки.
  16. Забезпечення сприятливого соціально-психологічного клімату навчальних занять на уроках географії та економіки.
  17. Проблеми та перспективи впровадження інноваційних технологій навчання у практику роботи вчителя на уроках географії та економіки.
  18. формування естетичних смаків, уподобань та ціннісних орієнтирів учнів на уроках географії та економіки.
  19. Формування економічної культури учнів у педагогічному процесі.
  20. Форми та методи формування екологічної культури учнів у процесі вивчення географії та економіки.
  21. Досвід та практика виховання громадянина-патріота у процесі вивчення географії та економіки.
  22. Розвиток духовності учнів у процесі вивчення географії та економіки.
  23. Забезпечення психічного та фізичного здоров‘я учнів у процесі вивчення географії та економіки.
  24. Реалізація принципів демократизму та гуманізму у навчально-виховній взаємодії вчителя та учня на уроках географії та економіки.
  25. Планування та організація факультативних занять (клубів, гуртків, лабораторій) як умова інтелектуально-креативного розвитку учнів у процесі вивчення географії та економіки.
  26. Використання ідей педагогіки вільного виховання у навчально-виховному процесі з географії та економіки.
  27. Педагогічне керівництво самонавчанням учнів на уроках географії та економіки.
  28. Педагогічне керівництво пошуково-творчою діяльністю учнів на уроках географії та економіки.
  29. Зміст, форми та методи організації діяльності наукового товариства у школі.
  30. Реалізація вимог до сучасного уроку географії та економіки у практиці його проектування та організації.
  31. Діагноз та прогноз ефективностi уроку географії та економіки (виховного заходу).
  32. Досвід та практика створення системного дидактико-методичного забезпечення навчального процесу з географії та економіки.
  33. Технологія розвитку уваги учнів у навчальному процесі з географії та економіки.
  34. Розвиток творчої уяви учнів у навчальному процесі з географії та економіки.
  35. Розвиток творчої рефлексії учасників навчально-виховного процесу з географії та економіки.
  36. Інтерактивні методи навчання на уроках географії та економіки.
  37. Методика використання сучасних інноваційних технологій у навчально-виховному процесі з географії та економіки.
  38. Міжпредметні зв’язки при викладанні географії та економіки.
  39. Екологічне навчання та виховання на уроках географії як засіб
  40. формування ключових компетентностей учнів.
  41. Проблемне навчання у навчально- виховному процесі з географії та економіки.