Математика

Особливості роботи з обдарованими учнями в сучасних умовах

Сігетій І.П., Петечук К.М.

Виявлення обдарованих учнів – тривалий процес, пов'язаний з аналізом розвитку конкретної дитини. Ефективна ідентифікація обдарованості у вигляді будь-якої одноразової процедури тестування неможлива. Тож замість одномоментного відбору обдарованих школярів необхідно спрямовувати зусилля на поступовий, поетапний пошук обдарованих учнів у процесі їх навчання за спеціальними програмами, або у процесі індивідуалізованої освіти.

Завдання ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з математики серед учнів 7-11 класів

Завдання та ключі І туру ІІІ етапу Всекраїнської учнівської олімпіади з математики серед учнів 7-11 класів - ЗАВАНТАЖИТИ

Завдання та ключі II туру ІІІ етапу Всекраїнської учнівської олімпіади з математики серед учнів 7-11 класів - ЗАВАНТАЖИТИ

ІІ тур ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики

2 лютого у Закарпатському інституті післядипломної педагогічної освіти пройшов ІІ тур  ІІІ етапу Всеукраїнської  учнівської олімпіади з математики. 58 учнів, які  у нелегких перегонах пройшли І тур, боролися за звання кращого знавця математичних наук та право представляти нашу область на ІV етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади.

Математика – цариця наук

26 січня на базі Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти пройшов І тур ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики. Із області з’їхалися знавці предмета, щоб на практиці підтвердити звання кращого з кращих.

Педагогічна практика вчителів математики

matpedpraktika1

В Ужгородській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №8 Ужгородської міської ради Закарпатської області відбулася педагогічна практика вчителів математики, які проходять курсову підготовку на базі Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти. Мета і завдання педпрактики – закріплення та систематизація знань із питань методики викладання математики і вироблення практичних умінь та навичок організації навчально-виховного процесу в загальноосвітньому навчальному закладі, виявлення можливостей і перспектив використання ІКТ на уроках математики.

Попередні дані про участь школярів 2-6 класів Закарпатської області у першому етапі Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру»

Попередні дані про участь школярів 2-6 класів Закарпатської області у першому етапі Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру», який відбудеться 6 грудня 2013 року (лист МОН України №1/9-618 від 10.09.2013 р. «Про проведення Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру» у 2013/14 навчальному році).

завантажити дані

Освітня галузь «Математика»

Новий Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти включає такі освітні галузі, як “Мови і літератури”, “Суспільствознавство”, “Мистецтво”, “Математика”, “Природознавство”, “Технології”, “Здоров’я і фізична культура”. Таким чином, математика виступає самостійною освітньою галуззю Державного стандарту, що накладає на неї колосальну відповідальність за його реалізацію. Не випадково великий вчений «король математики» К.Гаусс сказав:  «Математика – цариця наук».
У загальноосвітніх навчальних закладах вивчаються три предмети освітньої галузі «Математика»: математика у 5-6 класах, алгебра та геометрія у 7-11 класах.

Свято математики наближається

Згідно листа МОН України №1/9-618 від 10.09.2013 р. «Про проведення Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру» у 2013/14 навчальному році 6 грудня 2013 року відбудеться перший етап конкурсу (Всеукраїнський) для учнів 2-6 класів.

Завантажити документ