Математика

Інформаційно-комп’ютерні технології на уроках математики

petechsem4043

На базі Горондівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Мукачівського району пройшов обласний науково-практичний семінар методистів районних (міських) відділів (управлінь) освіти та керівників районних (міських) методичних об’єднань вчителів математики «Особливості викладання математики з використанням інформаційно-комп’ютерних технологій».
Відкрив семінар заступник директора з навчально-методичної роботи та моніторингу якості освіти Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти, кандидат фізико-математичних наук, доцент Петечук Василь Михайлович, який побажав учасникам творчого настрою, результативності та позитиву.

Досвід кращих педагогів Закарпаття буде втілюватися на практиці

6 травня 2014 року відбулося чергове засідання науково-методичної ради Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти, на якому розглядалося питання перспективного педагогічного досвіду кращих вчителів математики, фізики та астрономії.

20 березня відбувся Міжнародний математичний конкурс «Кенгуру»

Подібно до того, як усе мистецтво тяжіє до
музики, усі науки прямують до математики.
Амер. філософ Джордж Сантьяна

У математиків усього світу доброю традицією стало проведення Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру» – справжнього свята для школярів загальноосвітніх навчальних закладів. Головна мета конкурсу – показати кожному учневі, що процес пошуку способу розв’язування математичної задачі може бути живим, захоплюючим і навіть веселим. Тому залучення учнів через конкурс «Кенгуру» у цікавий і непізнаний світ математики є винятково важливим і корисним. Учитель при цьому є основною ланкою, яка створює умови для розвитку своїх вихованців.

Особливості роботи з обдарованими учнями в сучасних умовах

Сігетій І.П., Петечук К.М.

Виявлення обдарованих учнів – тривалий процес, пов'язаний з аналізом розвитку конкретної дитини. Ефективна ідентифікація обдарованості у вигляді будь-якої одноразової процедури тестування неможлива. Тож замість одномоментного відбору обдарованих школярів необхідно спрямовувати зусилля на поступовий, поетапний пошук обдарованих учнів у процесі їх навчання за спеціальними програмами, або у процесі індивідуалізованої освіти.

Завдання ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з математики серед учнів 7-11 класів

Завдання та ключі І туру ІІІ етапу Всекраїнської учнівської олімпіади з математики серед учнів 7-11 класів - ЗАВАНТАЖИТИ

Завдання та ключі II туру ІІІ етапу Всекраїнської учнівської олімпіади з математики серед учнів 7-11 класів - ЗАВАНТАЖИТИ

ІІ тур ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики

2 лютого у Закарпатському інституті післядипломної педагогічної освіти пройшов ІІ тур  ІІІ етапу Всеукраїнської  учнівської олімпіади з математики. 58 учнів, які  у нелегких перегонах пройшли І тур, боролися за звання кращого знавця математичних наук та право представляти нашу область на ІV етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади.

Математика – цариця наук

26 січня на базі Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти пройшов І тур ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики. Із області з’їхалися знавці предмета, щоб на практиці підтвердити звання кращого з кращих.

Педагогічна практика вчителів математики

matpedpraktika1

В Ужгородській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №8 Ужгородської міської ради Закарпатської області відбулася педагогічна практика вчителів математики, які проходять курсову підготовку на базі Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти. Мета і завдання педпрактики – закріплення та систематизація знань із питань методики викладання математики і вироблення практичних умінь та навичок організації навчально-виховного процесу в загальноосвітньому навчальному закладі, виявлення можливостей і перспектив використання ІКТ на уроках математики.

Попередні дані про участь школярів 2-6 класів Закарпатської області у першому етапі Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру»

Попередні дані про участь школярів 2-6 класів Закарпатської області у першому етапі Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру», який відбудеться 6 грудня 2013 року (лист МОН України №1/9-618 від 10.09.2013 р. «Про проведення Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру» у 2013/14 навчальному році).

завантажити дані

Освітня галузь «Математика»

Новий Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти включає такі освітні галузі, як “Мови і літератури”, “Суспільствознавство”, “Мистецтво”, “Математика”, “Природознавство”, “Технології”, “Здоров’я і фізична культура”. Таким чином, математика виступає самостійною освітньою галуззю Державного стандарту, що накладає на неї колосальну відповідальність за його реалізацію. Не випадково великий вчений «король математики» К.Гаусс сказав:  «Математика – цариця наук».
У загальноосвітніх навчальних закладах вивчаються три предмети освітньої галузі «Математика»: математика у 5-6 класах, алгебра та геометрія у 7-11 класах.