Загальні матеріали

Data Vizualization Meetup

IT 2Як створювати логотипи, що допомагають зрозуміти суть бізнесу чи організації, будувати графіки, які легко сприймаються, – про це та багато іншого сьогодні говорили на Data Vizualization Meetup, який відбувся у залі Вченої ради УжНУ, що на пл. Народній. Учасниками мітапу були студенти, викладачі, а також учні закладів освіти м. Ужгорода, зокрема Ужгородської ЗОШ І-ІІІ ступенів №15. Про візуалізацію медичних даних розповів Володимир Довганич, Senior Engineer MSI, використовуючи Google meet. Цікавою та пізнавальною була розповідь Віктора Ороса, завідувача кафедри природничо-математичної освіти та інформаційних технологій Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти, у якій доповідач окреслив одну із можливостей програми Excel, а зокрема візуалізацію геоданих. Переможниця конкурсу «Кращий студент Закарпаття 2014» Мар’яна Туряниця презентувала візуалізацію даних у рекламі.
Серед тем заходу також звучали візуалізація даних в IT індустрії та економіці, програмуванні та використання бібліотеки Ant Design Charts для візуалізації даних.
Учні ЗЗСО з цікавістю сприймали доповідь, і точно дехто з присутніх уже обрав для себе майбутню сферу діяльності – ІТ.

Підготовка до нового навчального року вчителів природничо-математичних дисциплін

У Закарпатському інституті післядипломної педагогічної освіти 26 серпня відбулася інструктивно-методична нарада «Актуальні питання організації навчально-виховного процесу та викладання предметів природничо-математичного циклу», зокрема інформатики, математики, фізики та астрономії.

Природознавство, 5 клас (2014-2015 н.р.)

«Природознавство» – предмет, який поєднує в собі елементи знань з біології, географії, фізики, хімії, астрономії та екології. Він завершує природничо-наукову складову предмета «Природознавство» початкової школи і є пропедевтикою для систематичних курсів фізики, хімії, біології, географії та астрономії в основній школі. Зміст і методика природознавства формують цілісне сприйняття навколишнього світу, екологічну грамотність і відрізняються практичною спрямованістю.

Перспективний педагогічний досвід: від теорії до практики

seminar28-11-1

28 листопада 2013 року на базі Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти відбувся міжрайонний постійно діючий семінар завідувачів та методистів Р(М) МК відділів (управлінь) освіти, які відповідають за природничо-математичні дисципліни «Перспективний педагогічний досвід: від теорії до практики».

Творчий підхід до викладання природничо-математичних дисциплін

21 жовтня на базі Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти відбулася науково-практична конференція вчителів природничо-математичних дисциплін на тему: «Особливості викладання природничо-математичних дисциплін в сучасних умовах: організаційний та методичний аспект»

Сучасні аспекти розвитку природничо-математичних дисциплін

1 жовтня на базі Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти відбувся інструктивно-методичний семінар-нарада методистів РМК та ММК (управлінь) освіти, які відповідають за природничо-математичні дисципліни з теми: «Актуальні проблеми організації навчально-виховного процесу та викладання предметів природничо-математичного циклу в загальноосвітніх навчальних закладах області в 2013-2014 н.р.».
Із привітанням до учасників семінару звернувся Петечук Василь Михайлович, заступник директора з навчально-методичної роботи та моніторингу якості освіти, який привітав учасників із професійним святом – Днем працівників освіти та розповів присутнім про нову структуру, зміст та організацію роботи  ЗІППО.

Всеукраїнська школа новаторства

13 грудня відбулася Всеукраїнська Інтернет он-лайн конференція «Всеукраїнська школа новаторства керівних, науково-педагогічних і педагогічних працівників як форма підвищення фахової майстерності: проблеми, перспективи розвитку».

 

Семінар-нарада методистів

У Закарпатському інституті післядипломної педагогічної освіти відбувся науково-практичний семінар-нарада методистів районних (міських) методичних кабінетів, відділів (управлінь) освіти «Викладання природничо-математичних дисциплін в умовах профілізації старшої школи»