Орієнтовна тематика випускних робіт слухачів курсів педагогів-організаторів

  1. Модернізація виховного процесу в сучасних умовах.
  2. Інноваційні виховні технології.
  3. Метод проектів у виховній практиці школи.
  4. Шляхи впровадження «Основних орієнтирів виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України».
  5. Пріоритетні напрями і шляхи оновлення виховної роботи в навчальному закладі.
  6. Формування в учнів ціннісного ставлення до: власного «Я», сім’ї, родини, природи, праці, культури та мистецтва, суспільства і держави.
  7. Організація діяльності щодо створення умов для розвитку громадянської культури особистості.
  8. Упровадження у виховний процес народних звичаїв, обрядів, традицій.
  9. Нетрадиційні заходи, спрямовані на виховання патріотизму, національної свідомості школярів.
  10. Формування громадянської культури старшокласників у позакласній роботі.
  11. Педагогічні виховні інновації в практиці роботи навчального закладу.
  12. Шляхи та засоби формування національної свідомості дітей і молоді.
  13. Система військово-патріотичного виховання учнівської молоді.
  14. Ефективні форми і методи формування правової культури школярів.
  15. Проблема формування духовної культури учнів. Шляхи її розв’язання.
  16. Виховання в учнів поваги до Конституції України, державної символіки.
  17. Організація краєзнавчо-пошукової роботи, прилучення школярів до історії і культури рідного краю.
  18. Статеве виховання школярів у системі виховної роботи.
  19. Система морально-етичного виховання.
  20. Формування творчої працелюбної особистості.
  21. Економічне виховання школярів, підготовка їх до життя в умовах ринкової економіки.
  22. Спільна робота школи, сім’ї і громадськості щодо попередження алкоголізму, наркоманії, СНІДу серед дітей і молоді
  23. Педагогічне керівництво самовихованням школярів.
  24. Діяльність педагогічного колективу щодо утвердження загальнолюдської моралі.
  25. Досвід співпраці педагога-організатора з органами учнівського самоврядування.
  26. Вивчення соціально-психологічних умов діяльності школи.
  27. Сучасні підходи до прогнозування та проектування виховної роботи в школі.
  28. Організація літнього відпочинку та оздоровлення учнів.
  29. Зміст роботи педагога-організатора з батьками.
  30. Організація роботи щодо охорони життя, профілактики травматизму серед дітей і молоді.
  31. Проблеми і досвід функціонування дитячих і юнацьких об’єднань за інтересами, волонтерських загонiв тощо.
  32. Розвиток дитячо-юнацького руху на Україні.
  33. Шляхи впровадження у виховну діяльність перспективного педагогічного досвіду, сучасних досягнень психолого-педагогічної науки.
  34. Використання методики КТС (колективна творча справа) у роботі з органами учнівського самоврядування.
  35. Створення умов для розвитку творчої особистості учня.
  36. Виховання громадянина-патрiота України в умовах дитячо-юнацьких об’єднань, організацій.
  37. Розвиток учнівського самоврядування.
  38. Діяльність щодо запобігання торгiвлi дітьми i жiнками .
  39. Шляхи впровадження освітньої політики «рiвний – рiвному».
  40. Шляхи реалізації Мiжнародного проекту «Європейська мережа шкіл сприяння здоров’ю».
  41. Iнформацiйно-просвiтницька робота з питань євроатлантичної інтеграції України.
  42. Педагогіка толерантності: шляхи реалізації.
  43. Вікові особливості розвитку школяра як чинники конструювання методики виховання.
  44. Психологічні особливості хлопців та дівчат як чинник навчально-виховної роботи.
  45. Проблеми соціальної адаптації дитини.