Професійне становлення – головний пріоритет педагога

pozawk1

Підвищення кваліфікації керівників гуртків позашкільних навчальних закладів відбувалося саме на початку літа, коли хочеться після трудового року відпочити, піти у відпустку, попорядкувати на наших городах, походити зі своїми вихованцями у походи. Але професійне становлення – це один із основних пріоритетів педагога. Тому, відповідно до плану, довелося їхати до Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти.

На курсах підвищення кваліфікації викладачі інституту, методисти, лектори представляли нам глибокий та широкий спектр лекцій, які ознайомлювали нас із нормативно-правовими документами, висвітлювали нові підходи до виховного та навчального процесів, приводили приклади інноваційних форм і методів роботи позашкільної освіти. Особлива увага приділялася використанню новітніх технологій, правильності застосування технічних засобів. Під час тематичних дискусій з питань комп’ютерних технологій нас учили працювати у різних програмах, зокрема, робити презентації у програмі PAUERPOINT.
За період проходження курсів ми, слухачі, почули лекції щодо сучасного стану освіти в Україні та на Закарпатті зокрема, про місце і роль позашкільної освіти у вихованні та навчанні дітей, про особливості позашкільної освіти як основи розвитку творчого потенціалу обдарованості юнаків та дівчат.
Викладачі, звертаючи увагу на широкий профіль керівників гуртків (науково-технічний, еколого-натуралістичний, туристсько-краєзнавчий, художньо-естетичний, спортивний, духовний напрями), надали максимум інформації, науково-методичних та практичних рекомендацій щодо ведення гуртка, оформлення його документації, застосування різних інтерактивних форм роботи на гуртку.
Слухачам курсів продемонстровано періодичні видання, які можуть допомогти у позакласний час та в позашкільному навчанні.
Ефективним став обмін досвідом роботи, майстер-класи, де кожен із слухачів поділився своїми набутками, показав те цікаве, особливе, яке манить дітей у позашкільні установи та дає можливість всебічно розвиватися: ліпити, танцювати, співати, досліджувати, грати у театрі, моделювати, малювати, будувати, доглядати за тваринками, саджати саджанці, фотографувати, ліпити із глини тощо. Ця форма роботи дала кожному із нас багато цікавого, корисного, адже керівники гуртків змогли запозичити один в одного найцікавіше у нових напрямах діяльності.
Важливою складовою курсів була педагогічна практика, яка проходила на базі Закарпатського обласного палацу дитячої та юнацької творчості «ПАДІЮН» та на базі Закарпатського обласного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді, де слухачі брали участь у роботі гуртка «Кераміка», театральної студії («ПАДІЮН»), фотостудії, лялькового театру, школі молодого педагога, у роботі методдня (ЗОЕНЦ).
Слухачі курсів вдячні викладацькому та методичному складу інституту, лекторам за змістовні лекції, за надання методичних та практичних порад, за інформаційно-методичні та наукові матеріали, які надавалися викладачами ЗІППО, за демонстрацію різних форм і методів роботи, а також керівнику курсів підвищення кваліфікації – методисту кабінету методики виховної та позашкільної роботи ЗІППО Кузьмі В.М.,за хорошу організацію курсів підвищення кваліфікації керівників гуртків.

Слухачі підвищення кваліфікації керівників гуртків
позашкільних навчальних закладів

pozawk2