
25 березня 2021 року дистанційно відбулася Всеукраїнська науково-практична конференція, що організована Уманським державним педагогічним університетом імені Павла Тичини, «Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика».
Науковці та педагоги-практики представили доповіді за такими тематичними напрямами:
Теоретичні основи спеціальної та інклюзивної освіти в умовах сучасності.
Методичні аспекти інклюзивної та корекційної педагогіки.
Психолого-педагогічний супровід навчання, виховання та розвитку осіб з особливими освітніми потребами в інклюзивному освітньому середовищі.
Передовий психолого-педагогічний досвід інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами в умовах реалізації Концепції «Нової української школи».
Читати далі
Інклюзія в закладах освіти важлива не лише для дітей з особливими освітніми потребами, але і для всіх учасників освітнього процесу.
Діти, що вчаться в інклюзивному середовищі будуть розуміти багатоманітність та толерантно ставитись до людей, які відрізняються від них. Для педагогів це можливість професійно розвиватись, оволодіти новими навичками викладання, а також отримувати доплату за викладання в інклюзивному класі.
Які є переваги інклюзії для учасників освітнього процесу – пояснюємо в інфографіці.
Читати далі
Міністерство освіти і науки України розробило методичні рекомендації щодо функцій та обов'язків асистента вчителя та асистента учня (дитини), які виконують різні функції та мають різні обов’язки. Рекомендації оприлюднено на сайті МОН.
Читати далі