Загальні матеріали

Практика залучення «запрошеного лектора» як один з видів співпраці ЗІППО з УжНУ та СумДПУ ім. А.С. Макаренка

Лекція 6-ДОУпродовж останньої декади листопада 2021 року здобувачі 2-го курсу спеціальності 016 Спеціальна освіта (освітня програма 016.02 Олігофренопедагогіка. Здоров’я людини) мали можливість прослухати у режимі он-лайн лекції запрошеного лектора – завідувача Ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти Олени Олександрівни Воротинцевої.

Про онлайн-нараду щодо роботи інклюзивно-ресурсних центрів

29.1129.11.2021 р. відбулася онлайн-нарада керівництва департаменту освіти і науки, молоді та спорту Закарпатської облдержадміністрації з директорами інклюзивно-ресурсних центрів, методистами ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти.
На порядок денний були винесені актуальні питання щодо роботи інклюзивно-ресурсних центрів у зв’язку з прийняттям нового Положення, що регламентує діяльність ІРЦ, реалізації Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року. Особливу дискусію викликали питання можливості директора ІРЦ суміщати посади чи можливості працювати за ЦПУ; надання корекційно-розвиткових та психолого-педагогічних послуг дітям з ООП, які здобувають освіту у формі педагогічного патронажу; атестація та підвищення кваліфікації педагогічних працівників ІРЦ.
Наступну зустріч заплановано на 09.12.2021 р. у м. Хуст.

Проведено навчання для фахівців територіальних органів Державної служби якості освіти на тему "Забезпечення якості інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти"

dsДержавна служба якості освіти України спільно з Міністерством освіти та науки України та Міжнародним благодійним фондом Lumos (Велика Британія) провели з 27 по 29 жовтня навчання для фахівців територіальних органів Державної служби якості освіти на тему «Забезпечення якості інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти».
Цілі вебінару:
  • Огляд національних та міжнародних зобов’язань щодо інклюзивної освіти в Україні.
  • Підкреслити роль Державної служби якості освіти України у забезпеченні якісної інклюзивної освіти.
  • Ознайомитися з ключовими принципами підвищення якості інклюзивного навчання.

Професійні компетентності вчителів: принцип науковості у практичній діяльності

komp1Упродовж 21-22 жовтня на факультеті здоров’я та фізичного виховання працювала ІІ науково-практична конференція з міжнародною участю „Професійні компетентності фахівців фізичної терапії, ерготерапії: інноваційні підходи”.

"Інновації тіловиховання 2.0"

зображення viber 2021-09-07 09-17-59-3086 вересня у м. Києві відбулася міжнародна онлайн конференція "Інновації тіловиховання 2.0", організована міжнародним благодійним фондом Parimatch
Foundation. Основні теми, які прозвучали під час заходу:
- тенденції та протиріччя культури фізичного розвитку та освіти сучасності;
- дослідження та технології інклюзивної освітньої практики;
- професійний профіль педагога фізичної культури, моделі підготовки та програми навчання і розвитку.
Серез спікерів на конференцію запрошено Воротинцеву О.О., завідувача ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Закарпатського інституту
післядипломної освіти та національного тренера з інклюзивної освіти.
Переглянути онлайн трансляцію ТУТ
Переглянути презентацію ТУТ

Виноградівці навчаються

1630586820646Нещодавно на базі Виноградівської ЗОШ І-ІІІ ст. №8 відбувся семінар-практикум „Співпраця асистента вчителя з учителем. Створення індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами” для вчителів та асистентів учителів, за участі завідувачки ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти Воротинцевої Олени Олександрівни. 
На семінарі розглядалися такі питання:
- обов’язки та документація вчителя (асистента вчителя);
- адаптація та модифікація навчальних програм;
- робота в АС системі (написання ІПР).

Фінальна зустріч з підготовки тренерів з інклюзивної освіти

 

Знімок екрана 2021-06-22 151827Сьогодні, 22 червня, з використанням платформи Microsoft Teams відбулася фінальна зустріч щодо підсумків навчання та результатів екзамену тренінгу для тренерів з інклюзивної освіти, який проводився спільно з Міністерством освіти та науки України та Міжнародним благодійним фондом Lumos (Велика Британія).
Команда тренерів та організаторів висловили сподівання про те, що отримані в процесі навчання знання та навички стануть в нагоді не тільки у повсякденній діяльності, а й будуть передані іншим спеціалістам, дотичним до інклюзії. Також був оприлюднений наказ МОН № 656 від 11.06.2021 р. «Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів освіти з інклюзивним навчанням та фахівців інклюзивно-ресурсних центрів», у якому міститься список національних тренерів з підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів освіти з інклюзивним навчанням та фахівців інклюзивно-ресурсних центрів. Відрадно, що серед національних тренерів і Воротинцева Олена, завідувач ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти.

 

Роль ІРЦ в провадженні якісного інклюзивного навчання

Снимок111Триває онлайн тренінг (14-18.06.2021) «Роль ІРЦ в провадженні якісного інклюзивного навчання», що організований Фондом Порошенка, спільно з Міжнародним благодійним фондом «Lumos» (Великобританія) на прохання департаменту освіти і науки Київської міської державної адміністрації для фахівців інклюзивно-ресурсних центрів столиці.

Відбулася VІІІ Міжнародна науково-практична конференція студентів та молодих учених "Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців"

19 травня 2021 року на базі кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Навчально-наукового інституту педагогіки і психології Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка відбулася VІІІ Міжнародна науково-практична конференція студентів та молодих учених «Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців».

Тренінг ,,Організація інклюзивно-освітнього середовища на рівні закладу освіти”

IMG-007318 травня 2021 року на базі Інклюзивно-ресурсного центру Великоберезнянської селищної ради за сприяння Великоберезнянського центру професійного розвитку педагогічних працівників та Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти відбувся тренінг для керівників закладів загальної середньої, дошкільної та професійної освіти з інклюзивним навчанням. В заході прийняли участь керівники навчальних закладів Великоберезнянської селищної ради, Костринської сільської ради та Дубриницької сільської ради.