Загальні матеріали

Зустріч із професором Лейденського університету

resurscenter2

Розпочалося навчання психіатрів, сімейних лікарів, психологів, спеціальних педагогів, спеціалістів з раннього втручання з курсу „Дитяча психіатрія", який буде тривати 12 міс. Сьогодні, 6 жовтня, в приміщенні конференц-зали міської дитячої лікарні, фахівці мали нагоду слухати доповідь професора Лейденського університету (Голандія) Еріка Хункампа у змішаному форматі з теми: „Сучасний розвиток у сфері психічного здоров'я: теоретичні та практичні наслідки" , „Сучасні погляди на аутизм".

Записи вебінарів для ІРЦ

zapysy-webinariv1

Шановні колеги, директори, фахівці інклюзивно-ресурсних центрів. У цей непростий час Ви маєте роботи більше, ніж будь-коли, що часто не дає можливості бути присутніми особисто на нарадах, конференціях, зустрічах щодо нашої діяльності.

Відбувся онлайн-вебінар „Особливості організації освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2022/2023 н.р.”

webinar-inclusia1

13 вересня відбувся онлайн-вебінар „Особливості організації освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2022/2023 навчальному році", який провели спікер Воротинцева Олена, завідувач РЦПІО ЗІППО, національний тренер з інклюзивної освіти та модератор Кириленко Надія, методист РЦПІО ЗІППО.

Інклюзивна освіта в сучасних реаліях

trening-unisef1

19 серпня за сприянням МОН України та ЮНІСЕФ розпочалося навчання для освітян із числа методистів Ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти ЗІППО, фахівців (консультантів) та директорів інклюзивно-ресурсних центрів Закарпаття щодо інклюзивної освіти та використання МКФ у рамках проекту „Підтримка освітян, дітей і батьків у підготовці до повернення до школи та створення безпечного навчального середовища в класі (онлайн чи офлайн) в умовах надзвичайної ситуації".

Відбувся вебінар „Складання індивідуальної програми розвитку для учнів з особливими освітніми потребами, що навчаються в інклюзивних класах"

ind-prog1

Запис вебінару для закладів загальної середньої освіти з теми „Складання індивідуальної програми розвитку для учнів з особливими освітніми потребами, що навчаються в інклюзивних класах" від Ольги Набоченко, державної експертки експертної групи з питань позашкільної та інклюзивної освіти директорату дошкільної, шкільної, позашкільної та інклюзивної освіти МОН, кандидатки педагогічних наук та Нелі Корецької, начальниці відділу освіти дітей з особливими потребами Головного управління позашкільної та інклюзивної освіти Ви можете переглянути за цим покликанням: https://www.facebook.com/UAMON/videos/569971834771870/

Вебінар „Моніторинг виконання індивідуальної програми розвитку учня (учениці) з ООП”

vorotynceva1

14 червня завідувачкою ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти ЗІППО Воротинцевою Оленою проведено вебінар „Моніторинг виконання індивідуальної програми розвитку учня (учениці) з ООП" для педагогів, що працюють в інклюзивних класах/групах закладів освіти, членів команд психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП та усіх зацікавлених у якості надання освітніх послуг для учнів/вихованців, що мають освітні труднощі.

Вивчаємо досвід колег з Канади

dosvid-canady1

08 червня відбувся онлайн семінар „Оцінка функціональних обмежень та психоосвітнє оцінювання", що організований Міжнародним інститутом освіти університету Макгілл, Національною психологічною асоціація України, спеціально для Міністерства освіти і науки України.
Цільовою аудиторією були психологи та фахівці інклюзивно-ресурсних центрів з Усієї України. Не залишилися осторонь й педагогічні працівники ІРЦ Закарпаття.

Індивідуальна програма розвитку — основний освітній документ для дітей з ООП

webinar21-22

 

Продовжується серія зустрічей завідувача ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти ЗІППО Воротинцевої Олени з педагогами краю, які працюють з дітьми, що мають освітні труднощі. Сьогодні обговорювали алгоритм заповнення ІПР, яку необхідно складати за оновленою формою, вказаною у Додатку 3 до Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти.

Особлива увага дітям з особливими освітніми потребами

webinar1901

 

З 1 січня 2022 року набрали чинності зміни до постанов Кабінету Міністрів України, що регулюють організацію інклюзивного навчання: „Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами” від 21 липня 2021 р. „Порядок організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти” від 15 вересня 2021 р. № 957.