У ракурсі ідей гуманістичної педагогіки

Питання пренатальної психології та педагогіки належать до тих, що традиційно у вітчизняній науці не вважалися основними або ж відносилися до прерогатив медицини. Адже на цей час в області функціонують три медичні програми, пов’язані з названою темою і, майже нічого, у галузі педагогіки. Розширений науковий семінар «Психолого-педагогічний супровід пренатального та перинатального періоду розвитку дитини», що відбувся на кафедрі педагогіки та психології 23 травня, мав на меті визначити форми роботи та контингент слухачів для реалізації визначеної теми в умовах роботи Закарптського ІППО.


Головний доповідач М.Ю.Ціпле, доцент кафедри педагогіки та психології Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти, узагальнив дослідження зарубіжних і вітчизняних учених, ознайомив присутніх із ключовими виданнями та їх перекладами у вітчизняній науці, детально зупинився на концепції С.Грофа. Науковець, що  по-справжньому цікавиться психологією внутрішньоутробного розвитку, зумів зацікавити присутніх. Відбулася дискусія.
Присутні на семінарі науковці, педагогічні працівники, практичні психологи відмітили актуальність теми, кардинальний підхід до її висвітлення та практичне спрямування семінару.
Серед практичних рішень, прийнятих на науковому заході, були наступні:
центру практичної психології, соціальної роботи та корекційної освіти ЗІППО ввести в навчальний план курсів лекцію доц. Ціпле М.Ю. з теми пренатальної та перинатальної психології;
 кафедрі педагогіки та психології – підготувати публічну лекцію для навчально-виховних закладів Закарпаття.