Психологічний семінар про поведінку в екстремальній ситуації

Як поводитися учителеві в непередбачуваних екстремальних ситуаціях? На що перш за все звертати увагу своїх вихованців і їхніх батьків під час загрози життю?
Викладачами кафедри педагогіки та психології Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти розроблено низку публічних занять, що містять практичні поради як для вчителя, так і для будь-якої людини, яка перебуває у  небезпеці.

Перше таке заняття – семінар «Екстремальні ситуації: під час та після (допомога потерпілим)» - провела старший викладач психолог Марина Василівна Лемак. Воно було сплановане для педагогічних, наукових працівників ВНЗ та для вчителів-слухачів курсів.
На занятті детально розглядалися поняття екстремальної ситуації та її види, наслідки для психічного здоров’я людини, дано детальний опис необхідних дій у кожному з видів екстремальної ситуації, розроблено поради щодо подолання стресу в постстресовий період. Викладачем наголошено на різниці між постстресовим синдромом і постстресовим розладом.
Цінність семінару полягає у практичній спрямованості: викладачем наводилося багато прикладів з життя та власного досвіду роботи практичного психотерапевта. Вправи, спрямовані на подолання негативного впливу екстремальної ситуації на людину, збагатили досвід присутніх, підготували їх до взаємодії з людьми.
МОН України з огляду на важкий кризовий період у країні рекомендує у навчальних закладах спланувати цикл уроків мужності, форма проведення яких має бути довільною, на вибір навчального закладу. А чому б не доповнити їх практичним заняттям, яке б навчало дітей, як допомогти собі та іншому  в екстремальній ситуації (до і після неї)? Саме про це говорили учасники семінару.

extrem2