Творчий вклад Закарпаття в Нову українську школу

Photo123

Свій вклад у розвиток Нової української школи здійснюють і вчителі, і науковці нашого краю. Результатом теоретичних досліджень та практичних надбань у цій галузі став один із номерів всеукраїнського науково-методичного журналу «Учитель початкової школи» (№9 за 2018 рік), у якому зібрано й узагальнено досвід педагогів Закарпаття з метою поширення його кращих набутківв Україні.

Спецвипуск відкриває вітальне слово Тетяни Палько, директора Закарпатського ІППО, у якому, зокрема, щодо впровадження ідей Нової української школи сказано: «Шановні колеги, вірте в себе, в свій професійний хист, як ціла країна щиро вірить в успіх розпочатої справи».
Серед авторів спецвипуску – науково-педагогічні та педагогічні працівники Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти. Так, професор Василь Химинець досліджує особливості оновлення початкової ланки освіти в контексті євроінтеграційної політики України, доцент Лідія Ходанич аналізує поетичну педагогіку Марійки Підгірянки, доцент Петро Ходанич пропонує креативний підхід до вивчення краєзнавства на уроках в початковій школі, а методист Марія Кірик ділиться думками з приводу того, якій методиці навчання грамоти в новій школі надати перевагу.
Журнал насичено багатим ілюстративним матеріалом, він містить розробки уроків та виховних занять і, сподіваємось, прислужиться вчителям у шкільному щоденні, спонукаючи їх до нестандартних підходів та творчості.