Лемак Марина Василівна

lemakЛемак Марина Василівна – старший викладач кафедри педагогіки і психології Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти
(з 2013р.).
1993 р. закінчила Ужгородський державний університет, здобувши спеціальність викладача математики та шкільного психолога. 2011 р. здобула кваліфікацію гештальттерапевта в Московському інституті гештальту і психодрами.
 З 1993 р. працює практичним психологом. З 2003 р. – методист, а згодом – завідувач обласного центру практичної психології і соціальрної роботи Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти. За сумісництвом з 2004р. - викладач психологічних дисциплін  в Закарпатській філії Київського славістичного університету та в Мукачівському державному університеті. Займається психологічним консультуванням у гештальтпідході.
  Сфера наукових інтересів – історія психології, соціальна та  практична психологія, математичні методи у психології. Здобувач Інституту соціальної та політичної психології АПН України. Тема наукового дослідження  -   історія психологічних ідей на Закарпатті у ХІХ – середині ХХ ст.  
Сфера прикладних інтересів – психологічне консультування (індивідуальне та групове), гештальттерапія, клієнт-центрована терапія, арттерапія, психодрама.
 Тренер навчальних груп першого рівня з гештальттерапії (Київський інститут гештальту і психодрами), ведуча тренінгів особистісного росту, навичок психологічного консультування. Представник Московського інституту гештальту і психодрами (асоційованого члена ЄАГТ, ФОРЖE, ФЕПТО) та Київського інституту гештальту і психодрами у Закарпатській області, менеджер навчальних проектів із гештальттерапії, щорічного Карпатського зимового інтенсиву з гештальттерапії. Учасник міжнародних та всеукраїнських семінарів і тренінгів з практичної психології і психотерапії.

Основні публікації М.В. Лемак    
1. Психологічна служба системи освіти Закарпатської області.: Методичний посібник.- Ужгород: Інф.-видавн. центр ЗІППО, 2006.-58.
2. Ліворука дитина: Методичний посібник. - Ужгород: Інф.-видавн. центр ЗІППО, 2008.-36с.
3. Методика діагностики психологічної готовності дітей 6-7 річного віку до школи: Методичний посібник. - Ужгород: Інф.-видавн. центр ЗІППО,2003. (У  співавторстві).
4. Обираю професію: Методичний посібник. - Ужгород:  Інф.-видавн. центр ЗІППО, 2010.-180с. (У  співавторстві).
5. Психологу для роботи: діагностичні методики. - Ужгород: В-во О.Гаркуші, 2011 (І видання), 2012 (ІІ видання).- 616с. (У співавторстві).
6. Лемак М. В. Компетентність шкільного психолога таїї формування у різних культурахєвропейського простору(порівняльний аспект). Подано до друку в журнал «Освіта Закарпаття».