Новини

Рекомендації та поради вчителям із викладання художньо-естетичних дисциплін

На базі Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти уже другий тиждень поспіль тривають інструктивно-методичні наради та семінари, де розглядаються актуальні питання подальшої творчої праці педагогів краю.

Син Карпатського краю

Михайло Іванович Томчаній належить до когорти славетних митців слова Срібної Землі ХХ століття, творчість якого засвідчує глибокий патріотизм, відданість і любов до отчого дому, рідного краю, щирих, відкритих та духовно багатих людей. Михайло Томчаній – вражаючий творець художнього слова, який зумів влучно передати всю складність і глибину людських почуттів, силу духу, мужність, відчайдушність, вірність.

Міжрегіональна онлайн-конференція «Мистецька освіта та естетичне виховання в загальноосвітній школі» (Миколаїв – Київ – Ужгород – Луганськ)

24 квітня в Закарпатському інституті післядипломної педагогічної освіти відбулася міжрегіональна онлайн-конференція «Мистецька освіта та естетичне виховання в загальноосвітній школі», яку організував Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти.

Краєзнавчий матеріал як фактор забезпечення міжкультурної комунікації

krajeznavchy-seminar1

У Закарпатському інституті післядипломної педагогічної освіти відбувся регіональний міжвузівський науково-методичний семінар «Використання краєзнавчих матеріалів у процесі викладання суспільно-гуманітарних та художньо-естетичних дисциплін».

Музика – це мова душі

DSC 7335

«Учитель готується до кожного уроку все життя…
Така духовна і філософська основа нашої професії
і технологія нашої праці: щоб дати учням іскорку знань,
вчителеві треба ввібрати ціле море світла»
В.О. Сухомлинський

Мистецтво акумулює у собі емоційно-естетичний досвід поколінь, втілює і передає ціннісне ставлення до світу, відтак є ефективним засобом виховання моральності, патріотичних почуттів, громадянської позиції у підростаючого покоління. У цьому вкотре пересвідчилися учасники науково-методичного семінару «Художньо-педагогічні технології виховання в навчально-виховному процесі», який провели Баяновська М. Р. – к. п. н., доцент, завідувач кафедри суспільно-гуманітарної та етико-естетичної освіти ЗІППО та Жабляк М. Д. – старший викладач кафедри суспільно-гуманітарної та етико-естетичної освіти.

Відгуки вчителів музичного мистецтва про проходження курсів підвищення кваліфікації

Здається, що три тижні – це дуже багато. Коли педагог займається улюбленою справою, покращує свою фахову майстерність, втілює омріяні перспективи у роботу – ось тоді це справжні курси підвищення кваліфікації, котрі залишать слід в освітянській роботі упродовж наступних п’яти років.

Тарас Шевченко – геній українського народу

Чим полонив серця мільйонів людей цей, на перший погляд, непримітний, середньої статури та, здавалося б, із невиразними рисами обличчя чоловік? Силою духу, глибиною віри та несхитною волею до боротьби, впевненістю та рішучістю, із якою він писав свої неперевершені твори, котрі були, є і будуть рушійною силою у боротьбі українського народу за волю, справедливість та суверенітет.

Колоквіум «Можливості та перспективи педагогічних пошуків вчителів німецької мови в процесі співпраці з соціально-виховними інституціями у сфері міждисциплінарних досліджень»

30 січня 2014 року за тісної і вже традиційної співпраці кафедри суспільно-гуманітарної та етико-естетичної освіти Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти з Інститутом еколого-релігійних студій ДВНЗ «УжНУ» відбувся колоквіум «Можливості та перспективи педагогічних пошуків вчителів німецької мови в процесі співпраці з соціально-виховними інституціями у сфері міждисциплінарних досліджень», який був проведений для слухачів курсів підвищення кваліфікації вчителів німецької мови області.

Обговорення літературного канону науковцями та педагогами Закарпаття

obgovor-kanon1

Отже, що стосується літературного канону. Ідеться про створення своєрідного реєстру авторів та творів для обов’язкового вивчення у ЗОШ та ВНЗ. Це два різні за обсягом і глибиною навчально-методичної препарації сегменти одного національного літературно-мистецького процесу. Критерії відбору в принципі усталені, науково-методично аргументовані. Автори і твори, винесені навчальними програмами до обов’язкового вивчення, загалом їм відповідають.