PRO FLE+ стартували

fle1 жовтня відбулася онлайн зустріч представників Міністерства освіти і науки України, посольства Франції в Україні, Французького інституту та тьюторів міжнародної програми фахового удосконалення вчителів французької мови PROFLE+.
Директор Французького інституту Олівє Жако, спільно з Оксаною Коваленко, головним спеціалістом департаменту загальної середньої освіти МОН України, висловили впевненість у продовженні плідної співпраці в галузі французької мови, зокрема у плані підготовки вчителів до викладання предмета за освітніми стандартами НУШ. Аташе посольства Поль Сулігу, а також нова координаторка проєкту Лор Біото провели нараду з тьюторами програми й оголосили початок навчальних сесій.
Отже, відповідно до реєстрації, учителі французької мови Закарпатської області також стартували на платформі PROFLE+. Навчання триватиме 4 місяці.
Наступна група розпочне навчання у січні 2022 року.
PRO FLE+ є цифровою платформою для підвищення професійного рівня викладачів французької мови як іноземної (FLE), яку розробили та активно впроваджують у світову практику Міжнародний центр педагогічних досліджень (CIEP, м. Севр, Франція) та Національний центр дистанційної освіти (CNED, м. Пуатьє, Франція).
Програма широко використовується у різних країни світу з ініціативи Міністерства закордонних справ Франції, посольств Франції, французьких інститутів та Альянс франсез.
Навчальна програма PRO FLE+ відповідає новим українським стандартам у сфері викладання іноземних мов.
Дистанційне навчання загальною тривалістю у 160 год. охоплює наступні цілі:
▪ розвиток компетенцій учителя;
▪ допомога у застосуванні принципів педагогічного процесу, поданих у Загальноєвропейських рекомендаціях з мовної освіти;
▪ поліпшення якості викладання/вивчення французької мови з наданням базових інструментів та принципів, які б спонукали вчителів до вибору в класі найефективніших засобів викладання;
▪ посилення мотивації вчителів та учнів.
Програма PRO FLE+ складається з 4-х модулів тривалістю 40 год. кожен, що базуються на таких професійних завданнях:
Модуль 1 – Удосконалення компетенцій учителя
Модуль 2 – Побудова дидактичної одиниці
Модуль 3 – Пілотування навчального модуля
Модуль 4 – Оцінювання процесу навчання
Інтерактивна форма навчання: учитель здобуває або вдосконалює свої професійні компетенції, виконуючи завдання самостійно, або за допомогою тьютора. Ознайомчий курс тривалістю 6 годин без супроводу тьютора допоможе ознайомитися із структурою кожного модуля.
Курс навчання за кожного модуля містить:
❖очний груповий семінар за участю тьютора PROFLE+ в обласному інституті післядипломної педагогічної освіти: 5-годинний семінар на початку та 5-годинний семінар наприкінці кожного модуля;
❖40 годин дистанційного навчання
(за допомогою цифрової інтернет-платформи PROFLE+):
➢ В автономному режимі
■ 6 блоків завдань з наступною самоперевіркою, побудованих з використанням текстових та аудіо-матеріалів;
■ 1 практичне завдання з розв’язання конкретної ситуації під керівництвом інтернет-програми;
➢ У супроводі тьютора
■ індивідуальне оцінювання практичного завдання з розв’язання конкретної ситуації;
■ спілкування в індивідуальному режимі – відповіді на питання методологічного або педагогічного характеру;
■ професійне спілкування в групі на форумі платформи.
Підтвердження набутих компетенцій (паспорт компетенцій) та відповідний сертифікат видаються кожному стажеру, який у повному обсязі виконав той чи інший навчальний модуль.
Програма PROFLE+ є офіційно визнаною Міністерством освіти і науки України. Її реалізацією займаються Посольство Франції/Французький інститут в Україні спільно з обласними інститутами післядипломної педагогічної освіти.
fle1  fle2