Uncategorised

Проєкт "Віртуальна реальність єднає Карпати: інтерактивні шкільні лабораторії" триває

241886515 1671020103095785 7167582403146195981 nСьогодні в Закарпатському інституті післядипломної педагогічної освіти відбулась робоча зустріч в рамках проєкту "Віртуальна реальність єднає Карпати: інтерактивні шкільні лабораторії" координаторки проєкту Ганни Цимболинець з директором Ярославом Сивохопом та експертом проєкту Віктором Оросом.
Обговорювали питання:
➡️ організації заходів проєкту транскордонного змагання з програмування в середовищі SCRATCH (SCRATCH CUP) між учнями середніх шкіл Тячівського району та повіту Сату-Маре (що відбудеться вже восени цього року);
➡️проведення тестових уроків з використання технологій віртуальної реальності в пілотних школах проєкту;
➡️участі в транскордонній науковій конференції з впровадження інноваційних технологій в освіті між вчителями середніх шкіл, органами влади в сфері освіти та науковими установами.
Проєкт 2soft/1.1/137 «Віртуальна реальність єднає Карпати: інтерактивні шкільні лабораторії» реалізується в межах ENI CBC Romania-Ukraine 2014-2020 за фінансової підтримки Європейського Союзу.
Ганна Цімболинець

Про модельні навчальні програми базової середньої освіти

З цього навчального року розпочинається новий етап освітньої реформи на рівні базової середньої освіти. Фахівці Інституту педагогіки НАПН України здійснюють науково-методичний супровід реформи й готові надавати допомогу педагогічним колективами – учасникам інноваційного освітнього проєкту у її реалізації.
Повідомляємо, що науковцями Інституту спільно з учителями, методистами, викладачами закладів вищої освіти підготовлено 14 модельних навчальних програм, яким наказом Міністерства освіти і науки України від 12 липня 2021 року №795 надано гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (читати ТУТ)

 

Методичні рекомендації МОНУ на 2019/2020 н.р.

Про переліки навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах освіти у 2019/2020 н. р.
Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2019/2020 н. р.
Методичні рекомендації щодо організації методичного процесу в спеціальних ЗЗСО у 2019/2020 н.р.
Про методичні рекомендації з питань організації освітнього процесу в закладах позашкільної освіти в 2019/2020 н.р.
Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти на 2019/2020 н.р.
Методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами в ЗО в 2019/2020 н.р.
Щодо організації діяльності закладів освіти, що забезпечують здобуття дошкільної освіти у 2019/2020 н. р.
Щодо методичних рекомендацій для 3 класів експериментальних закладів загальної середньої освіти (лист, рекомендації)

Обласна учнівська он-лайн Школа з підготовки учасників Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів

Обласна учнівська он-лайн Школа започаткована з метою поліпшення роботи з обдарованою молоддю щодо підготовки учасників Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів у школах області та самопідготовці учнів.
Працівники інституту проводитимуть консультування учителів на курсах підвищення кваліфікації щодо їхньої участі в роботі Школи із подальшим оновленням завдань та вдосконаленням системи заходів, направлених на ефективну підготовку школярів для участі у Всеукраїнських учнівських олімпіадах з навчальних предметів.
Методисти, відповідальні за навчальні предмети:
– здійснюватимуть щорічно у січні – лютому обговорення про змістовий формат Школи з керівниками команд ІІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад;
– оновлюватимуть (щорічно) завдання та вдосконалюватимуть систему заходів, направлену на ефективну підготовку школярів.
Загальну координацію Школи здійснюватиме Райхель Г.Є, методист кабінету координаційно-методичної діяльності інституту; відповідальні за змістове наповнення завдань Школи – методисти із навчальних предметів; розміщення на сайті інституту, дизайн тощо – Гайович Є.Ф., методист центру інформаційно-видавничої діяльності інституту.
Школа забезпечуватиме підготовку учнів за дистанційною формою навчання упродовж року, гарантує вільне використання ресурсів Школи без спеціальної реєстрації.

 -1-3  -1-2
 -1-5  -1-4