Про підсумки відбіркового етапу першого (обласного) туру всеукраїнського конкурсу „Учитель року – 2022” у номінації „Біологія”

 ur22-vidb-bio

Сьогодні, 27 січня, відбулося підбиття підсумків відбіркового етапу першого (обласного) туру всеукраїнського конкурсу „Учитель року – 2022” у номінації „Біологія” в Закарпатській області та оголошення учасників фінального етапу Конкурсу.

Головою та членами журі (Гасинець Я.С., декан біологічного факультету, кандидат біологічних наук, доцент; Бокоч О.С., завідувач кабінету методики викладання природничо-математичних дисциплін Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти, викладач біології; Головчук О.І., учитель біології Лужанського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Великобичківської селищної ради Рахівського району Закарпатської області, учитель-методист; Фесенко С.С., директор Ужгородської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 3 з поглибленим вивченням англійської мови Ужгородської міської ради Закарпатської області, учитель біології, учитель-методист; Сігеті М.Ю., учитель біології Ужгородської загальноосвітньої спеціалізованої школи-інтернат з поглибленим вивченням окремих предметів Закарпатської обласної ради, учитель-методист), здійснено рефлексію випробувань відбіркового етапу.
Було наголошено, що учасники продемонстрували наполегливість, старанність, прагнення до успіху… Під час випробувань ними реалізовано багато цікавих методичних ідей та оригінальних рішень здійснення навчально-виховного процесу з біології, продемонстровано високий рівень володіння ІКТ, використання новітніх онлайн сервісів та платформ у викладанні біології.
Особливістю пʼятірки фіналістів цього року є дуже молодий вік учасників: від 11 до 3 років педагогічного стажу (середній вік – 7 років).
Цьогорічний конкурс, як і в попередні роки, за видами випробувань та критеріями оцінювання конкурсантів, орієнтований на реалізацію основних викликів шкільної освіти в Україні, зокрема – біологічної. Сьогодні – це, насамперед, реалізація засад Нової української школи, дистанційна освіта, розвиток в учнів прагнення та умінь до самоосвіти (тобто здатності не одержувати, а здобувати знання).
Результати відбіркового етапу Конкурсу дають підґрунтя вважати, що професійні компетентності вчителів біології нашої області мають високий потенціал.
До участі у фінальному етапі першого (обласного) туру Конкурсу пройшли:

Корда Марина Юріївна Великоберезнянський ліцей Великоберезнянської селищної ради Ужгородського району Закарпатської області
Урбан Тетяна Михайлівна Рахівський заклад загальної середньої освіти
І-ІІІ ступенів № 2 Рахівської міської ради Рахівського району Закарпатської області
Шоляк Катерина Василівна Дубриницький ліцей Дубриницької сільської ради Ужгородського району Закарпатської області
Орбан Таісія Юріївна Мукачівський ліцей № 8 Мукачівської міської ради Закарпатської області
Метенько Діана Іванівна Дусинський заклад загальної середньої освіти Свалявської міської ради Мукачівського району Закарпатської області



Вітаємо пʼятірку переможців!
Бокоч О.С.,
завідувач кабінету методики викладання природничо-математичних дисциплін, викладач біології