Навчання без кордонів

ukr-slow-22-06

Навчання без кордонів, попри те, що аудиторія навчальних вебінарів ЗІППО, а це – учителі міжнародної школи онлайн „School to go", що вимушено перебувають за кордоном, успішно завершено сьогодні.
У квітні 2022 року у рамках програми допомоги українським школярам, що через війну вимушено перебувають за кордоном, адаптуватися до нових освітніх умов, Закарпатським інститутом післядипломної педагогічної освіти підписано угоду про співпрацю з освітнім громадським об'єднанням м. Братислава (Словаччина) „Школа з собою" („School to go" – STG; https://schooltogo.online/uk/ https://www.facebook.com/SchoolToGo.Ukraine). У рамках угоди з метою професійного розвитку вчителів STG (відповідно, якісного забезпечення освітнього процесу понад трьох сотень учнів школи, які вимушено перебувають у країнах Європи) започатковано серію навчальних заходів. Варто зауважити, що при підготовці програм вебінарів вивчалися запити вчителів STG.
Зі спиранням на результати моніторингу запитів та побажань учителів, а також з урахуванням особливостей освітнього процесу під час війни у травні – червні проведено навчальні вебінари, підготовлені науково-педагогічними та педагогічними працівниками ЗІППО спільно з кращими педагогами закладів освіти Закарпаття.
Так з особливостями організації дистанційного навчання предметів природничо-математичного циклу учасників знайомив Сігетій Ігор Петрович, доцент кафедри природничо-математичної освіти та інформаційних технологій, канд. пед. наук, заслужений учитель України; питання оптимізації пошуку інформації в Google, використання платформ для тестування та організація роботи в спільних ресурсах були у центрі уваги заняття, проведеного Оросом Віктором Михайловичем, завідувачем кафедри природничо-математичної освіти та інформаційних технологій, канд. фіз.-мат. наук, заслуженим учителем України; Шаркадій Інна Володимирівна, методист кабінету методики викладання природничо-математичних дисциплін, учитель-методист розповіла про можливості використання популярних освітніх ресурсів (LearningApps, Lіveworkseets, Wordwall та інших); Мотрунич Надія Василівна, учитель інформатики Виноградівської ЗОШ І-ІІІ ст. №8, переможець конкурсу „Учитель року – 2022" у номінації інформатика поділилася досвідом роботи в Google Classroom та методикою використання Classroomscreen.
Із тонкощами оцінювання навчальних досягнень учнів – від принципів, підходів, правил – до методик і технологій відповідно до віку учнів та освітніх галузей – знайомили й допомагали їх опановувати Савко Оксана Володимирівна, директор Дубриницького ліцею Дубриницької сільської ради Ужгородського району разом із колегою цього ж закладу, учителем біології Шоляк Катериною Василівною; Чобаня Вікторія Валеріївна, учитель української мови та літератури ЗОШ І-ІІІ ст. № 12 Ужгородської міської ради; Мамчур Лариса Іванівна, учитель української мови та літератури ЗОШ І-ІІІ ст. № 15 Ужгородської міської ради; Ласько Надія Федорівна, учитель історії та правознавства Сторожницького ліцею Холмківської сільської ради Ужгородського району; Янішин Діана Юріївна, учитель історії Малоберезнянського ЗЗСО І-ІІІ ст. Дубриницької сільської ради Ужгородського району разом із колегою цього ж закладу Планчак Жанною Михайлівною, учителем історії; Решетовська Світлана Миколаївна, учитель біології Великоберезнянського ліцею Великоберезнянської селищної ради Ужгородського району; Чобаня Роман Романович, учитель фізики Ужгородської ЗОШ І-ІІІ ст. №20 – ліцею „Лідер" Ужгородської міської ради разом із колегою закладу Чобаль Іриною Василівною, учителем фізики; Кірик Марія Юріївна, завідувач кабінету методики дошкільної та початкової освіти ЗІППО; Тріфан Мар'яна Степанівна, методист кабінету методики викладання суспільно-гуманітарних та художньо-естетичних дисциплін.
Під час проведення вебінарів лектори відповіли на численні питання педагогів. Учасники ж щиро дякували за цікаві та змістовні заняття, висловили надію на подальшу плідну співпрацю, й, безумовно, на зустріч в Україні.