Дигітальний конгрес „Наука і навчання в епоху цифрових технологій”

dyhit 4

15-16 листопада делегація освітян Закарпатської області, до складу якої входили методист Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти Іванна Буксар та вчителі області, взяла участь у дигітальному конгресі „Наука і навчання в епоху цифрових технологій”, який відбувся у м. Київ.
Захід організовано та проведено Гете-Інститутом спільно з Міністерством освіти і науки України.

Що спричиняє дигіталізацію, який вплив має дигіталізація на навчання, а також на соціальний розвиток та ринок праці? Яким чином можна використовувати всі наявні, але дефіцитні ресурси для тривалої імплементації стратегій цифрового навчання? Чому можуть навчитися Німеччина та Україна один в одного?
Україна – це IT-хаб з величезним потенціалом. Понад 100 інженерних фірм з усього світу вже відкрили в країні свої представництва, які здійснюють наукові дослідження та конструкторські розробки. Жвава, конкурентоспроможна на міжнародному рівні стартап-сцена шукає кандидатів, які володіють прикладними знаннями іноземних мов. Яким же чином упроваджується в шкільних класах чи лекційних залах дигіталізація та пов’язані з нею зміни в процесі навчання?
У ході Конгресу міжнародні та українські експерти обговорювали сучасні тренди в освіті, як наприклад:

  • зміна ролі вчителя завдяки дигіталізації навчання, наприклад, індивідуалізація освітнього процесу за допомогою адаптованого та персоналізованого навчання;
  • відкриття нових можливостей завдяки онлайн-інструментам для формального оцінювання;
  • застосування „штучного інтелекту” під час вивчення іноземних мов, наприклад, у формі чат-ботів, роз’яснення поняття „штучного інтелекту”;
  • медійна компетентність у школі, що, власне кажучи, означає термін „фейкові новини” та інші теми.

Під час цифрової майстерні 14-16 листопада в рамках ініціативи PASCH „Школи: партнери майбутнього” учні шкіл України та Швеції, що входять до мережі ініціативи, спільно з випускниками ініціативи вчаться програмувати мобільні додатки для німецької мови. Свої знання і вміння вони представили учасникам Конгресу через телеміст.
Конгрес „Наука і знання в епоху цифрових технологій” мав на меті допомогти вчителям середньої школи та викладачам закладів вищої освіти впроваджувати в своїх закладах освіти цифровий аспект реформ.