Виховуємо патріотів України

smapFF

Наша держава з давніх-давен славиться вільними і мужніми, працьовитими і добрими, сильними і самостійними українцями, які шанують традиції, звичаї та обряди.
Сьогодні, виховуючи дітей та молодь в умовах, коли вони пережили Революцію Гідності, вшанували героїв Небесної Сотні, стали свідками неоголошеної війни на Сході України, відчули глибину втрат, на державному рівні особливо акцентується увага щодо національно-патріотичного виховання дітей. Саме зараз ми повертаємося до споконвічних цінностей: утвердження любові до Батьківщини і людей, відродження духовності, моральності, бережного ставлення до природних скарбів і національних надбань нашого народу.
Патріотизм та національна свідомість закладені на генетичному рівні в наших пращурів і передаються з покоління в покоління. Теперішня ситуація сколихнула націю, підняла на надзвичайно високий щабель національно-патріотичну свідомість. Патріотизм у сучасному розумінні – це відчуття, що набуває особливого, піднесеного значення.
Саме виховання національних почуттів і патріотизму за допомогою відповідних заходів, історичної освіти, святкування визначних дат, популяризації національних міфів та символів; участі в різноманітних громадських акціях патріотичного змісту є одним із основних засобів згуртування української політичної нації.
Педагогічна громада повинна чітко зрозуміти, що національно-патріотичне виховання молоді повинно починатися з маленьких дошкільнят. Головним фактором процвітання нашої держави є свідома, патріотично налаштована молодь, частина якої щороку поповнює лави науково-педагогічних працівників, державних службовців, юристів, політтехнологів та ін. І саме нова українська генерація коректуватиме закони, змінюватиме і вдосконалюватиме суспільне життя та етико-моральні засади і розбудовуватиме соборну Україну.

Національно-патріотичне виховання як пріоритет нової стратегії виховання

DSC 0555

Українська держава та її громадяни стають безпосередніми учасниками процесів, які є для українців доленосними, – відносини із своїми сусідами, розгортання миролюбивої політики, нове бачення встановлення світового порядку на планеті.

Національно-патріотичне виховання учнів – важлива складова сучасного освітнього процесу

nac 3

Відомий педагог Володимир Сухомлинський писав: „Творення людини – найвище напруження всіх наших сил. Це і життєва мудрість, і майстерність, і мистецтво. Діти – не тільки і не стільки джерело радості. Діти – це щастя, створене нашою працеюˮ. Ці мудрі слова, сказані кілька десятиліть тому, актуальні і по сьогодні.
У процесі виховання молодого покоління перед педагогами постає чимало складних і водночас важливих завдань. Як виростити гармонійну особистість? На які моральні цінності зорієнтувати дитину? Як допомогти їй зберегти доброту, людяність, вірність своїм родинним витокам? Як підтримати допитливість дитини і зробити процес навчання та виховання цікавим для них і бажаним?

Презентація книги „Любове моя – Україно”

prez 1

9 лютого у Виноградівському міському Будинку культури відбулася презентація книги „Любове моя – Україно” з досвіду роботи закладів загальної середньої освіти району щодо впровадження Концепції національно – патріотичного виховання.

Національно-патріотичне виховання дітей дошкільного віку: теорія і практика

dowk 3

Нещодавно в актовій залі Міністерства освіти і науки України відбулася Всеукраїнська науково-методична конференція "Національно-патріотичне виховання дітей дошкільного віку: теорія і практика", на якій були присутні науковці та педагоги-практики.

Формування національної свідомості

svid

9 грудня на базі Хустської загальноосвітньої школи № 2 відбувся бінарний семінар учителів української мови та літератури і вчителів художньо-естетичного циклу з проблеми «Формування національно свідомої, духовно багатої особистості через упровадження принципів аксіологічної педагогіки». У рамках семінару відбулася низка заходів: урок української літератури у 9 класі «М. Гоголь. Національний дух у творчості Гоголя. «Вечір проти Івана Купала» (учитель Діана Ганусинець); урок музичного мистецтва у 6 класі: «Музичні жанри у театрі та кіно (мюзикл)» (учитель Віктор Грицак); майстер-клас «Пісенна творчість українських поетів» (учитель Ольга Білак); виступ драматичного гуртка «Андріївські вечорниці» (учителі Марина Молнар, Олеся Маланій).

Виховати патріота України

20151117 104229

Відповідно до плану районного методичного об’єднання вчителів зарубіжної літератури наприкінці минулого тижня у районному методичному кабінеті відділу освіти Хустської РДА пройшла «творча майстерня» з проблеми «Особливості національно-патріотичного виховання учнів у процесі вивчення зарубіжної літератури».

Виховання патріотизму і толерантності

patriotyzm 1

Відповідно до плану роботи Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти та відділу освіти Ужгородської райдержадміністрації на базі Кам’яницького ДНЗ «Капітошка» Кам’яницької сільської ради Ужгородського району відбувся районний семінар-практикум керівників дошкільних навчальних закладів та навчально-виховних комплексів «Виховання патріотизму і толерантності до людей різних національностей у контексті духовного розвитку особистості дітей дошкільного віку», який складався з теоретичної частини та проведення практикуму з учасниками.

Патріотизм юних чорнотисянців вражає

DSC00167

Давньогрецький філософ Платон казав, що ніхто не стає доброю людиною випадково. Тож і патріотом випадково ніхто не стане. Безперечно, виховувати патріотичні почуття в дитини потрібно змалку. І на тлі трагічних подій в Україні ця потреба стала ще актуальнішою. Саме тому з початку нового навчального року в усіх навчальних закладах України почала діяти і втілюватися в життя Концепція національно-патріотичного виховання дітей і молоді, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 16.06.2015 р. № 641.