Шановні працівники освіти!



Традиційні серпневі зібрання освітян на обласному, міських і районних рівнях – це підсумок пройденого і зробленого, аналіз помилок та пошук нових ефективних форм і методів роботи, модернізації і реформування освітньої системи, яка б відповідала потребам соціально-економічного і культурного розвитку суспільства.
Сучасні глобальні цивілізаційні процеси, бурхливий розвиток науки, інноваційних технологій потребує підготовки вчителя-новатора з проектним мисленням, з орієнтацією на нестандартні рішення. Тільки такий учитель-новатор зможе допомогти учневі самовизначитися і самореалізуватися в існуючому соціально-культурному середовищі.
Кожний навчальний рік недарма називають новим. Бо від нього очікується нове сходження до вдосконалення та відповідей на актуальні запити сьогодення, продукування нових педагогічних ідей, технологій, узагальнення та поширення передового педагогічного досвіду. Так і цього року згідно з Базовим компонентом дошкільної освіти, Державним стандартом базової і повної середньої загальної освіти розробляються нові навчальні програми, рекомендуються нові підручники, вдосконалюється процес профілізації загальноосвітньої школи, розвивається інклюзивна освіта і т. і.
Всього за декілька днів ми святкуватимемо День знань. Свято, яке приходить у кожне місто і село, у кожен наш дім і сім’ю.
Першого вересня шкільні дзвоники покличуть за парти школярів, університетські та інститутські аудиторії поповняться першокурсниками. Поведе їх у країну знань, передаватиме їм знання і досвід багатотисячний педагогічний колектив краю.
Тож всім їм бажаємо щастя і вдачі, творчих злетів, перемог, міцного здоров’я. Любіть дітей, поважайте, вміло й терпеливо наставляйте їх на добро, правду і справедливість. А вони нехай реалізують ваші сподівання та приємно здивують своїми досягненнями!

КЛЯП Маріанна Іванівна,
директор департаменту освіти і науки, молоді та спорту
Закарпатської обласної державної адміністрації

ПАЛЬКО Тетяна Василівна,
директор Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти