Обласна школа педагогічної майстерності

DSC 0990

23 листопада у Закарпатському інституті післядипломної педагогічної освіти розпочала роботу Обласна школа педагогічної майстерності „Конкурс „Учитель року” – грані педагогічної творчості”, мета якої – підтримка творчої праці вчителів, підвищення їхньої фахової майстерності, популяризація педагогічних здобутків учителів-переможців й лауреатів Всеукраїнського конкурсу „Учитель року – 2016”.

Відкрила захід Тетяна Палько, директор Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти, яка привітала учасників та наголосила, що вчителю потрібно працювати не один рік, щоб побачити продукт своєї праці, володіти безмежною любов’ю до нелегкої ноші, розуміти, вірити і віддавати дітям все багатство та велич щедрої вчительської душі.
Директор Закарпатського ІППО розповіла про інноваційну модель професійного розвитку педагога, коротко окреслила рамки безперервного фахового вдосконалення педагога, наголосила на відмінностях у кваліфікаційних категоріях, проектуванні безперервного самовдосконалення вчителів у міжатестаційний період.
Із присутніми ділилися враженнями, розповідали про набутий досвід та бажали творчої наснаги учасники Конкурсу: Віолетта Македон, учитель англійської мови Берегівської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 5 з поглибленим вивченням англійської мови Берегівської міської ради Закарпатської області – переможець третього (заключного) туру Всеукраїнського конкурсу „Учитель року – 2016”; Михайло Чечур, учитель історії Мукачівського ліцею Мукачівської міської ради Закарпатської області; Тетяна Варга, учитель математики Новодавидківської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів Мукачівської районної ради Закарпатської області.
Підбила підсумки Всеукраїнського конкурсу „Учитель року – 2016” та наголосила на умовах проведення конкурсу „Учитель року – 2017” Галина Райхель, методист кабінету координаційно-методичної діяльності Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти.
Цьогоріч методичний супровід конкурсу „Учитель року – 2017” забезпечували Ольга Бокоч, завідувач кабінету методики викладання природничо-математичних дисциплін Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти (номінація „Біологія”); Інна Шаркадій, методист кабінету методики викладання природничо-математичних дисциплін Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти (номінація „Інформатика”); Марія Жабляк, методист кабінету координаційно-методичної діяльності Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти (номінація „Музичне мистецтво”); Наталія Гордуз, завідувач кабінету дошкільної, початкової та інклюзивної освіти Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти, кандидат педагогічних наук та Марія Кірик, методист кабінету дошкільної, початкової та інклюзивної освіти Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти (номінація „Початкова освіта”).
Робота обласної школи педагогічної майстерності продовжила роботу в практичних турах з номінацій: „Англійська мова”, „Захист Вітчизни”, „Історія”, „Математика”.
У номінації „Англійська мова” – „Іноземна мова як життєве вміння” – під керівництвом Мар’яни Тріфан, методиста кабінету методики викладання суспільно-гуманітарних та художньо-естетичних дисциплін Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти, учасникам презентували майстер-класи педагогічні працівники: Віолетта Македон, учитель англійської мови Берегівської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 5 з поглибленим вивченням англійської мови Берегівської міської ради Закарпатської області (Про формування комунікативних компетентностей засобами візуалізації); Світлана Турчин, учитель англійської мови Хустської спеціалізованої школи І – ІІІ ступенів № 3 Хустської міської ради Закарпатської області (Методи та прийоми створення введення учнів в англомовне середовище).
„Формування професійного рівня учителя предмета „Захист Вітчизни” через конкурс „Учитель року” – під такою тематикою проходила номінація „Захист Вітчизни”, очолював яку Володимир Дуб, методист кабінету методики виховної та позашкільної роботи Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти. У номінації презентували майстер-класи переможців та лауреатів другого (обласного) туру Всеукраїнського конкурсу „Учитель року – 2016”: Геннадій Шмігельський, учитель предмета „Захист Вітчизни” навчально-виховного комплексу „Ужгородський економічний ліцей, ЗОШ І – ІІ ступенів” Ужгородської міської ради Закарпатської області, наголосив на наданні долікарської допомоги при пораненнях.
У номінації „Історія” – „Шляхи вдосконалення педагогічної майстерності учителя історії” – яку очолював Юрій Шимон, методист кабінету методики викладання суспільно-гуманітарних та художньо-естетичних дисциплін Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти, учасникам презентували майстер-класи переможця та лауреатів другого (обласного) туру Всеукраїнського конкурсу „Учитель року – 2016”: Михайло Чечур, учитель історії Мукачівського ліцею Мукачівської міської ради Закарпатської області; Єлізавета Міньо, учитель історії Вилоцької загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 1 Виноградівської районної ради Закарпатської області.
У номінації „Математика” Василь Петечук, заступник директора з навчально-методичної роботи та моніторингу якості освіти Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти, кандидат фізико-математичних наук, наголосив учасникам на Сучасних вимогах до викладання математики в школі. Про використання інформаційно-комунікаційних технологій у роботі творчо-працюючого вчителя математики вів мову Віктор Орос, завідувач кафедри природничо-математичної освіти та інформаційних технологій Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти, кандидат фізико-математичних наук. Про проектну діяльність учителя математики розповів Ігор Сігетій, старший викладач кафедри природничо-математичної освіти та інформаційних технологій Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти. Катерина Петечук, методист кабінету методики викладання природничо-математичних дисциплін Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти, наголосила на підвищенні фахової майстерності вчителів, сьогодення та перспективи учителя математики.
Робота продовжилася переглядом майстер-класів переможця та лауреатів другого (обласного) туру Всеукраїнського конкурсу „Учитель року – 2016”: Тетяна Варга, учитель математики Новодавидківської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів Мукачівської районної ради Закарпатської області, показала як використовувати інтерактивні технології навчання на уроках математики; Ольга Пилипчук, учитель математики Мукачівської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 2 ім. Т.Г. Шевченка Мукачівської міської ради Закарпатської області, показала застосування усних вправ при вивченні теми показникових рівнянь.
У рамках Школи для номінації „Музичне мистецтво” організовувалося додаткове секційне заняття, в якому брали участь 16 учителів музичного мистецтва. Проведено майстер-класи Григорович Вікторією Вікторівною, учителем музичного мистецтва Чорнотисівської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів Виноградівської районної ради Закарпатської області – переможцем другого (обласного) туру конкурсу „Учитель року – 2013” та Жабляк Марією Дмитрівною, методистом кабінету координаційно-методичної діяльності інституту „Розучуємо пісню” „Хочу я з тобою жить”. Вона провела вступну бесіду до пісні, гармонізувала акомпанемент до пісні, художньо виконала перший куплет пісні, а також поділилася своєю технологією розучування хорового твору „Молитва за Карпати” (слова Ю.Драгун, музика Василя Поповича) (рекомендуємо вивчати із хором учнів 7-9 класів).
Марія Дмитрівна ілюструвала хорову партитуру „Молитва за Україну”, одночасно виконувала хорову партитуру зі співом другого голосу та грою на інструменті першого. Також підготувала папку, в якій містяться методичні рекомендації з підготовки до конкурсу „Вчитель року”.
У пленарному засіданні Обласної школи педагогічної майстерності взяли участь понад 100 учасників, а в секційних – майже 140.
Закінчивши практичні тури, учасники підбили підсумки роботи школи фахової майстерності та наголосили, що участь у Конкурсі – це прекрасна школа самоаналізу діяльності педагога, щабель до вдосконалення фахової компетентності та стрімкого руху вперед, спілкування з однодумцями, обміну досвідом.

Переглянути презентацію Теми школи

Переглянути презентацію Підсумки

Переглянути презентацію Учитель року - 2017