Професійний супровід педагогів: орієнтири творчого зростання

242915298 619968329374639 3166744472194615263 nЧи міркували ви над тим, з чого починається творчий колектив педагогів?
Педагоги Дубриницького ліцею переконані, творчий колектив починається з cпівпраці: вільної, актуальної, цікавої, спільної! А якщо взяти до уваги, що вимоги до результату освітнього процесу постійно змінюються та потребують цікавих ідей, розв’язання нових завдань, креативного й мобільного мислення, тоді до цього переліку необхідно додати твердження про безперервне навчання та самоосвіту.
То як щодо підтримки ділового тонусу вчителя, його ініціативи й творчості? При цьому важливо зацікавити педагогів, залучаючи до проведення того чи іншого заходу. Ми на шляху до пошуку нових форм організації методичної роботи в ліцеї, де практикуються цікаві, інтерактивні форми роботи з актуальних проблем в рамках діяльності професійних спільнот, які захоплюють учителів, сприяють розвитку професійних компетентностей, індивідуального стилю, креативності, творчих здібностей.
Методичний інтенсив – масштабний захід, було проведено 22 – 29 жовтня. Він дозволив нашим педагогам задуматися, проаналізувати, висловитися, спланувати самоосвіту, змінюватися, самовдосконалюватися й творчо розвивати методично-дидактичні проблеми, вибудувати індивідуальну траєкторію професійного розвитку.
Про що ми говорили? У коло питань увійшли: педагогічне наставництво, технологія розвитку критичного мислення, інструменти формувального оцінювання, проєктні технології в контексті науково-дослідницької роботи, освітнє середовище з використанням технологій дистанційного навчання, реалізація базового стандарту загальної середньої освіти.
Погодьтеся, шлях педагога єдиний – постійно вчитися, та попри це, усі ми – різні, тому спільна творча методична діяльність є важливим та ресурсним наповненням, бо кожен і кожна візьмуть те, що необхідно для саморозвитку.
247753620 617468396291299 8829155377922581247 n 248312818 617468306291308 6870741570152480969 n